  • 1. Data: 2004-07-21 12:20:39
    Temat: www.abcusług.pl
    Od: "piernik" <l...@i...pl>

    Serdecznie zapraszam do wyszukiwania firm śwadczących dowolne usługi. Bardzo
    pomocny będzie portal http://www.abcusług.pl (http://www.xn--abcusug-rjb.pl)

    Zapraszamy!!

  • 2. Data: 2004-07-21 12:39:50
    Temat: Re: www.abcusług.pl
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    piernik wrote:
    > Serdecznie zapraszam do wyszukiwania firm śwadczących dowolne usługi. Bardzo
    > pomocny będzie portal
    [..]

    > Zapraszamy!!

    Mogę całkowicie bezpłatnie w ramach promocji zaoferować usługę
    zgłoszenia do A.Buse oraz zapoznania z netykietą.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 3. Data: 2004-07-21 12:50:13
    Od: "piernik" <l...@i...pl>

    A mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodzi??

  • 4. Data: 2004-07-21 12:50:38
    Od: "piernik" <l...@i...pl>

    A mógłybś mi powiedzieć o co ci chodzi??

  • 5. Data: 2004-07-21 13:06:01
    Od: Marcin Kulas <0...@j...org>

    piernik wrote:
    > A mógłybś mi powiedzieć o co ci chodzi??

    google.pl --> netykieta, spam

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 6. Data: 2004-07-21 13:13:50
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    piernik wrote:
    > A mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodzi??

    Poszukaj w google.com następujących haseł:

    netykieta
    spam
    top posting
    usenet "opis grupy pl.internet.polip"

    Ręce opadają, że ktokolwiek związany z serwisem internetowym takie
    pytania zadaje.

  • 7. Data: 2004-07-21 19:02:40
    Od: brainsick <s...@h...com>

    piernik wrote:

    > A mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodzi??

    witamy cie piernik to jest a...@x...pl gitowo ze wpadles
    juz teraz niedlugo sam zrozumiesz o co chodzi
    a...@x...pl a...@x...pl milej lektury

  • 8. Data: 2004-07-21 19:32:00
    Temat: Re: www.abcusług.pl(OT)
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    brainsick <s...@h...com> pisze:

    >witamy cie piernik to jest a...@x...pl gitowo ze wpadles
    >juz teraz niedlugo sam zrozumiesz o co chodzi
    >a...@x...pl a...@x...pl milej lektury

    A nie l...@i...pl? Bo w polu 'from' widać właśnie
    l...@i...pl.

    PS. Swoją drogą, ciężko było wymyśleć gorszą nazwę dla takiego
    serwisu. ;->

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org

  • 9. Data: 2004-07-21 20:13:41
    Od: brainsick <s...@h...com>

    Neas wrote:

    > A nie l...@i...pl? Bo w polu 'from' widać właśnie
    > l...@i...pl.

    no to pewno taki adres do p...niczenia
    a mozna tez na ten przyklad na b...@t...pl - tako by wynikalo z
    polaczenia kilku faktow z roznych miejsc ze jak sie wysle na
    b...@t...pl to tez dojdzie tam gdzie ma dojsc

  • 10. Data: 2004-07-23 14:10:58
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@u...to.warcnet.szczecin.pl>

    piernik napisał(a):
    > A mógłybś mi powiedzieć o co ci chodzi??

    1. Odpisujemy _POD_ _PRZYCIĘTYM_ cytatem
    2. Piszemy NA TEMAT grupy, tu tematem są problemy z polskim internetem,
    wątpię aby Twoja reklama miała wiele wspólnego z grupą
    3. Pisanie nie na temat grupy, jest NTG i jest SPAMEM!
    4. TOP POSTING to CELOWE zmienianie daty/godziny aby post jak najdłużej
    był na 1 miejscu na grupie.

    W związku z tym: _WYPAD_!

    TLZ