  • 1. Data: 2019-02-07 18:26:39
    Temat: wybuch baterii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/wybuch-h
    ulajnogi-elektrycznej-siła-eksplozji-była-tak-duża-ż
    e-z-okien-wyleciały-szyby/ar-BBThjEO

    "Do eksplozji doszło w jednym z bloków przy ulicy Gorczyczewskiego w
    Poznaniu. W środę po godzinie 22 wybuchła hulajnoga elektryczna, która
    znajdowała się na parterze w serwisie ładowania - dowiedzieli się
    dziennikarze Radia Poznań.
    Siła wybuchu była tak duża, że z okien wyleciały szyby i doszło do
    niewielkiego pożaru."

    A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-02-07 19:00:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jej bedzie mial trzy metry glebokosci i dwanascie srednicy.

  • 3. Data: 2019-02-07 21:05:35
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 07/02/2019 18:26, J.F. wrote:
    > A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

    E tam, może w chińskim. Pozostałe jednak mają bardzo skomplikowane
    zabezpieczenia choć przyznaje że zawsze można zadać sobie pytanie a co
    jak samochód wjedzie do zbiornika z solanką?

    Jak wybuchło to pewno było ładowane bez balansera. Rozbierałem kiedyś
    baterię do roweru w którym nikt nie zadał sobie trudu balansowania
    ogniw, połaczone w szereg i na żywioł. Nie wybuchła, ale jedno z ogniw
    miało na to wyraźną ochotę. Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać
    takie rzeczy nawet w jakiejś śmiesznej latarce.

  • 4. Data: 2019-02-07 22:59:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-07 o 18:26, J.F. pisze:

    > A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

    Podrzucę kilka innych tematów, możesz skorzystać bez pytania.
    Pękła mi wczoraj żarówka podczas wykręcania z żyrandola i skaleczyłem
    się w palec. Co by było, gdybym tak się skaleczył podczas wykręcania
    żarówki w samochodzie?
    Zrobiła mi się dziura w skarpetce, przez to obtarłem sobie piętę i mnie
    boli. A co by się stało, gdyby tak uszkodziła mi się ta skarpetka w
    samochodzie?
    Widziałem podczas pogrzebu, jak trumna obsunęła się grabarzom. A co by
    się stało, gdyby taka trumna obsunęła się w samochodzie?
    Jeśli będziesz miał za mało pomysłów na więcej podobnie wybitnie
    samochodowych problemów, to pisz do mnie, wymyślę coś równie mocno
    związane z samochodami, jak ten wpis. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-02-07 23:26:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > miało na to wyraźną ochotę. Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać
    > takie rzeczy nawet w jakiejś śmiesznej latarce.

    Poszukaj filmików z płonącymi Teslami... Generalnie - nie ma czym gasić
    i trzeba podjąć jak najdłuższe kroki...
    T.

  • 6. Data: 2019-02-08 09:05:20
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

> [...]
    > miało na to wyraźną ochotę. Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać
    > takie rzeczy nawet w jakiejś śmiesznej latarce.

    Tu ktoś nie miał tyle szczęścia:

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-05-20/wybuch
    -roweru-uszkodzil-garaz-i-wzniecil-pozar/

  • 7. Data: 2019-02-08 09:48:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Podrzucę kilka innych tematów, możesz skorzystać bez pytania.
    [...]
    >Jeśli będziesz miał za mało pomysłów na więcej podobnie wybitnie
    >samochodowych problemów, to pisz do mnie, wymyślę coś równie mocno
    >związane z samochodami, jak ten wpis. :D

    Dzis malo zwiazany, a jutro sie sie bedziesz zastanawial jaki
    elektryczny samochod kupic :-)

    Na szczescie jeden dylemat jest chyba rozwiazany - na czas ładowania
    zabieramy dziecko z samochodu, bo i tak nie wytrzyma tego czasu.

    Hm ... a jesli smacznie spi ? Budzic i do Maca, czy nie budzic ...

    J.

  • 8. Data: 2019-02-08 09:53:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 07/02/2019 18:26, J.F. wrote:

> [...]
    >baterię do roweru w którym nikt nie zadał sobie trudu balansowania
    >ogniw, połaczone w szereg i na żywioł. Nie wybuchła, ale jedno z

    A to dziwne, bo mi sie wydaje, ze z zasady do li-oin daje sie ...
    jesli nie balancer, to co najmniej uklad monitorujacy.

    >Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać takie rzeczy nawet w
    >jakiejś śmiesznej latarce.

    Smieszna latarka to raczej ma jedno ogniwo ... no chyba, ze mocniejsza

    A - i sa ogniwa z zabezpieczeniem w srodku.

    J.

  • 9. Data: 2019-02-08 11:25:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Feb 2019 09:48:10 +0100, J.F.

    > Dzis malo zwiazany, a jutro sie sie bedziesz zastanawial jaki
    > elektryczny samochod kupic :-)

    Poważnie? To le baterii w samochodach *eksplodowało* do tej pory? Bo w
    sumie nie wiem czy już wymontowywać baterię u mnie czy jeszcze trochę
    poczekać... :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2019-02-08 11:43:54
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    pożaru."

    > A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

    Nie ma filmiku.
    Ba. nie ma nawet zdjęć.
    Słabe.