  • 41. Data: 2019-02-09 21:56:38
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 21:31, Myjk wrote:
    > Sat, 9 Feb 2019 21:24:15 +0100, kk

    > Rozumiem że macie jakiś nieokreślony ból dupy.

    Myślę, że określony ,ale ...

    ... nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

  • 42. Data: 2019-02-09 22:35:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 21:56:38 +0100, kk

    > Myślę, że określony ,ale ...

    No to sobie posmaruj i przestań jęczeć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 43. Data: 2019-02-10 10:05:18
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-09 22:35, Myjk wrote:
    > Sat, 9 Feb 2019 21:56:38 +0100, kk

    > No to sobie posmaruj i przestań jęczeć.

    Co Ci jęczy?

  • 44. Data: 2019-02-11 02:48:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <N...@o...pl> wrote in message

    > wpisz w google - ile jest tesli w polsce. poważnej awarii baterii
    > (którą tu nazywamy w uproszczeniu wybuchem) uległa jedna.
    > 1 taka awaria na 300, nawet na 1000 to bardzo dużo.

    Z tym że nie jest to próbka która byłaby statystycznie istotna.
    Więc obliczenia sobie możesz wiesz gdzie wsadzić? :-)

  • 45. Data: 2019-02-21 14:14:43
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak wybuchło to pewno było ładowane bez balansera.

    Pewnie tak. Moja hulajnoga nie ma balansera. Nie miała, właściwie, bo już
    ją przerobiłem z Li-Ion na AGM (był wątek na p.m.e.). Za to miała "battery
    protector", który odłączał pakiet, bo jedna sekcja 3P (z 7S3P) była
    rozbilansowana względem reszty.

  • 46. Data: 2019-02-21 14:17:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Jeśli będziesz miał za mało pomysłów na więcej podobnie wybitnie
    > samochodowych problemów, to pisz do mnie, wymyślę coś równie mocno
    > związane z samochodami, jak ten wpis. :D

    Porównaj pojemność pakietu w hulajnodze (u mnie ok. 8 Ah przy 28 V)
    z pojemnością pakietu w samochodzie i pomyśl chwilę (gwarantuję, że
    to nie boli), dlaczego ten temat znalazł się na p.m.s.