  • 1. Data: 2016-12-01 10:49:36
    Temat: wyciek benzyny z przodu silnika
    Od: robek <r...@o...pl>

    witam
    dzis zauwazylem kolorowa plamke pod autem z przodu od strony pasazera. w
    samochodzie nie czuc benzyna(bynajmniej ja nie czuje)
    ostatnio wymieniane byly klocki i tarcze hamulcowe. aa i zdejmowany byl
    zderzak bo czujnik wymieniałem.
    co to moze byc ?

  • 2. Data: 2016-12-01 11:12:07
    Temat: Re: wyciek benzyny z przodu silnika
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-12-01 o 10:49, robek pisze:
> [...]
    > samochodzie nie czuc benzyna(bynajmniej ja nie czuje)
    > ostatnio wymieniane byly klocki i tarcze hamulcowe. aa i zdejmowany byl

    wiek samochodu? jaki samochód? rozumiem, ze paluchem sprawdziłeś to co
    wyleciało i jesteś pewien, że to benzyna?

    sprawdz przewód gumowy(paliwowy) w pobliżu grodzi - lubi parcieć. Przy
    włączonym silniku jeśli cieknie to zacznie być mokry - zwykle na
    miejscu łączenia z rurką metalową.

  • 3. Data: 2016-12-01 11:30:35
    Od: robek <r...@o...pl>

    W dniu 2016-12-01 o 11:12, sirapacz pisze:

    > wiek samochodu? jaki samochód? rozumiem, ze paluchem sprawdziłeś to co
    > wyleciało i jesteś pewien, że to benzyna?

    nie wiem czy to benzyna, tak przypuszczam:) kolorowa plama na kostce
    audi b7

  • 4. Data: 2016-12-01 11:30:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > nie wiem czy to benzyna, tak przypuszczam:) kolorowa plama na kostce
    > audi b7

    lol może olej? wsadź paluch w to i powąchaj - benzynę chyba odróżnisz

  • 5. Data: 2016-12-01 11:37:39
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "robek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochodzie nie czuc benzyna(bynajmniej ja nie czuje)
    > ostatnio wymieniane byly klocki i tarcze hamulcowe. aa i zdejmowany byl

    Zwykły olej też daje kolorowe plamy. Czesto jest w nim trochę benzyny.

    Pzdr

  • 6. Data: 2016-12-01 13:50:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 1 Dec 2016 10:49:36 +0100
    robek <r...@o...pl> wrote:

    > dzis zauwazylem kolorowa plamke pod autem z przodu od strony pasazera.

    A jesteś na 100% pewien że to Twoja plama, a nie poprzednika?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 7. Data: 2016-12-01 13:52:51
    Od: robek <r...@o...pl>

    parkuje na swojej posesji:) wiec nikt inny nie parkuje

  • 8. Data: 2016-12-01 14:17:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.12.2016 o 10:49, robek pisze:
> [...]
    > samochodzie nie czuc benzyna(bynajmniej ja nie czuje)
    > ostatnio wymieniane byly klocki i tarcze hamulcowe. aa i zdejmowany byl
    Sorry, ale to pytanie do wróżki. Ty musisz samodzielnie się schylić i
    zidentyfikować, co kapie. To, że plama kolorowa (rozumiem, że na mokrym)
    to by znaczyło, że jest to olej lub paliwo, bo płyn z chłodnicy ani
    hamulcowy kolorowej plamy nie robi.
    Nie zaszkodzi też wziąć latarkę i popatrzyć pod maskę.
    Jacek

  • 9. Data: 2016-12-01 14:54:25
    Od: robek <r...@o...pl>

    no ale olej by był kolorowy ??

  • 10. Data: 2016-12-01 15:10:09
    Od: robek <r...@o...pl>

    rano podstawiłem tekture pod samochod i teraz patrzyłem to nie ma plamy