  • 1. Data: 2018-01-11 15:07:13
    Temat: wyciek plynu chlodniczego lpg
    Od: karwafak <k...@g...com>

    witam
    z czego to moze cieknac ?
    na zdjeciu zaznaczylem gdzie pojawiaja sie krople plynu chlodniczego

    http://www.fotoszok.pl/upload/fe8adc58.jpg

    z reduktora? czy z wezykow? mial ktos z was taki przypadek ?

  • 2. Data: 2018-01-11 15:17:06
    Temat: Re: wyciek plynu chlodniczego lpg
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 15:07, karwafak pisze:
> [...]
    >
    > http://www.fotoszok.pl/upload/fe8adc58.jpg
    >
    > z reduktora? czy z wezykow? mial ktos z was taki przypadek ?

    Spróbuj podokręcać te wszystkie opaski ślimakowe. Też mi ciekło w
    okolicach reduktora i dokręcenie pomogło - od kilku miesięcy spokój.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2018-01-11 15:43:26
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-11 o 15:17, Leszek Kowalski pisze:

    > Spróbuj podokręcać te wszystkie opaski ślimakowe. Też mi ciekło w
    > okolicach reduktora i dokręcenie pomogło - od kilku miesięcy spokój.

    kurcze niby są dokrecone, a duzo Ci ciekło ?
    tez miales reduktor ac 01 ?

  • 4. Data: 2018-01-11 22:28:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "karwafak" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > kurcze niby są dokrecone, a duzo Ci ciekło ?
    > tez miales reduktor ac 01 ?

    widać że jeden wąż jest mokry- jak nie cieknie spod opaski to możliwe że na
    uszczelce tego kolanka wchodzącego w parownik- tam jakiś oring być powinien

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2018-01-12 07:18:19
    Od: karwafak <k...@g...com>

    > widać że jeden wąż jest mokry- jak nie cieknie spod opaski to możliwe że
    > na uszczelce tego kolanka wchodzącego w parownik- tam jakiś oring być
    > powinien

    o widzisz :) to raczej reduktor jest dobry nie ?
    tylko trzeba to łączenie jakieś zrobić

  • 6. Data: 2018-01-12 08:10:04
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > http://www.fotoszok.pl/upload/fe8adc58.jpg
    >
    > z reduktora? czy z wezykow? mial ktos z was taki przypadek ?

    Tak w ogóle to sprawdz sobie czy nie masz zbyt duzego cisnienia w ukladzie
    chlodzenia. U mnie przy normalnym cisnieniu nawet niespecjalnie dokrecone
    wężyki nie ciekną, ale jak miałem walniętą uszczelkę pod głowicą, to
    cisnienie było takie, że ciekło korkiem i zgrzewami w chłodnicy.

    Pzdr

  • 7. Data: 2018-01-12 08:56:02
    Od: karwafak <k...@g...com>

    > Tak w og?le to sprawdz sobie czy nie masz zbyt duzego cisnienia w ukladzie
    > chlodzenia. U mnie przy normalnym cisnieniu nawet niespecjalnie dokrecone
    > w?yki nie ciekn?, ale jak mia?em walni?t? uszczelk? pod g?owic?, to
    > cisnienie by?o takie, ?e ciek?o korkiem i zgrzewami w ch?odnicy.

    tak to by chyba duzo uciekało, patrzyłem na korek to suchy, tak samo jak
    zbiorniczek
    dzis po przejechaniu ok 50 km, otworzyłem maske i sa 2 krople tak jakby
    pod tymi wezykami do reduktora, w zalaczniku zdjecie

    http://www.fotoszok.pl/upload/bff0a6e7.jpg

  • 8. Data: 2018-01-16 07:49:56
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > dzis po przejechaniu ok 50 km, otworzyłem maske i sa 2 krople tak jakby
    > pod tymi wezykami do reduktora, w zalaczniku zdjecie

    Sprawdz jezykiem czy to na pewno płyn chłodniczy (jest słodkawy). Może jak
    otwierasz maskę coś ci z niej kapie :)

    Pzdr

  • 9. Data: 2018-01-16 12:45:54
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-16 o 07:49, miumiu pisze:

    > Sprawdz jezykiem czy to na pewno p?yn ch?odniczy (jest s?odkawy). Mo?e jak
    > otwierasz mask? co? ci z niej kapie :)
    >
    > Pzdr

    na 100% to płyn chłodniczy

  • 10. Data: 2018-01-16 23:26:32
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 15:43, karwafak pisze:

    > kurcze niby są dokrecone, a duzo Ci ciekło ?
    > tez miales reduktor ac 01 ?

    Mam reduktor Arctic AT09 - więc raczej niskich lotów
    Czasem pomoże dokręcenie opaski o dosłownie 1/8 obrotu.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski