  • 1. Data: 2013-07-23 21:39:36
    Temat: wygralem z sg ;]
    Od: K <...@...c>

    witam,
    ostatnio dostalem dwie fotki, jedna 63/50 od SG, druga od SM za przejazd
    na czerwonym (wg mnie bylo wczesne pomaranczowe). pierwsza fotka od
    tylu, druga z gory z sygnalizatora. na obu nie ma twarzy. napisalem do
    obu ze maja podeslac fote z twarza, bo chce wskazac kierujacego. razem z
    prosba wyslalem do obu sygnatury spraw w ktorych sady w takich
    sytuacjach umarzaly sprawy (gdy nie widac kierujacego).
    zaniepokojony ze od ponad miesiaca nie ma odpowiedzi, sprawdzilem w
    systemie elektronicznym (w SG, bo SM nie ma) stan sprawy:
    "Wykroczenie: Przekroczenie dopuszczalnej prędkości.
    odstapienie
    Odstąpiono od skierowania wniosku o ukaranie do sadu. SPRAWA ZAKOŃCZONA"

    jako ze SM chce wiecej pieniazkow, a nie maja systemu elektronicznego to
    pofatyguje sie do nich telefonicznie i zobacze co wymyslili.

    SG - Człuchów
    SM - Czersk

    wycieczka z trojmiasta do złotowa.

  • 2. Data: 2013-07-23 22:22:31
    Temat: Re: wygralem z sg ;]
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 21:39:36 +0200, K <...@...c> wrote:

    >witam,
    > druga od SM za przejazd
    >na czerwonym (wg mnie bylo wczesne pomaranczowe).

    No to powinni ci zabrac prawo jazdy. Byloby bezpieczniej na drogach

    A.L.

    P.S. Jakis czas temu "miszcz kierownicy" skasowal samochod malzonki,
    prawie kasujac malzonke, bo mu sie wydawalo ze ma "wczesne
    pomaranczowe". Ale to mu sie tak tylko zdawalo, co dokladnie opisali
    swiadkowie

  • 3. Data: 2013-07-23 23:03:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.07.2013 22:22, A.L. pisze:

    > No to powinni ci zabrac prawo jazdy. Byloby bezpieczniej na drogach

    Może, ale abstrahując od tego inicjator wątku wzmocnił teorię, że
    radarowcom ze straży gminnych tak na prawdę nie chodzi o bezpieczeństwo
    a o kasę, bo jeśli istnieje konieczność przekazania sprawy do sądu, to
    sprawę olewają (grzywna nałożona przez sąd idzie do skarbu państwa NIE
    do kasy gminy).

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 4. Data: 2013-07-23 23:44:41
    Od: K <...@...c>

    > No to powinni ci zabrac prawo jazdy. Byloby bezpieczniej na drogach
    >
    > A.L.

    dobra przekonales mnie, jutro sam oddam.

  • 5. Data: 2013-07-24 08:55:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-23, A.L <a...@a...com> wrote:

    > No to powinni ci zabrac prawo jazdy. Byloby bezpieczniej na drogach

    Tak, tak.

> [...]
    > prawie kasujac malzonke, bo mu sie wydawalo ze ma "wczesne
    > pomaranczowe". Ale to mu sie tak tylko zdawalo, co dokladnie opisali

    Wstrzasajace!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-07-24 08:58:18
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-23 21:39, K pisze:
    > razem z
    > prosba wyslalem do obu sygnatury spraw w ktorych sady w takich
    > sytuacjach umarzaly sprawy (gdy nie widac kierujacego).

    to podeślij te sygnatury, pewnie masz je na wierzchu, następni nie będą
    musieli szukać :)

    Lukasz

  • 7. Data: 2013-07-24 09:25:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Jul 2013 08:58:18 +0200, ddddddd napisał(a):

    > to podeślij te sygnatury, pewnie masz je na wierzchu, następni nie będą
    > musieli szukać :)

    Tak gwoli scislosci - to SG z takiego Czluchowa, korzysta z jednego
    sadu rejonowego i zapewne swietnie wie jak ten sad reaguje (a sedziow
    jest tam pewnie wiecej i kazdy jest niezawisly). I sygnatury nie musza
    ich przekonac, no moze z SN.

    No ale ze im sie nie chce wypelniac papierkow po proznicy, to sie nie
    dziwie, szczegolnie ze dokladnosc moze zahaczac o 59 :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-07-24 10:45:48
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-07-2013 21:39, K pisze:
> [...]
    >
    > jako ze SM chce wiecej pieniazkow, a nie maja systemu elektronicznego to
    > pofatyguje sie do nich telefonicznie i zobacze co wymyslili.

    w SM z Czerska, pierwszy strazak przelaczyl do drugiego, drugi
    powiedzial ze sprawa w toku i mam czekac oraz przelaczyl do trzeciego,
    trzeci byl zdziwiony ze wyslalem im pismo (ZPO) i poinformowal mnie ze
    mam czekac na odpowiedz z sadu w chojnicach, zyczyl milego dnia i sie
    rozlaczyl.

    teraz pytanie: czy ci debile na pismo w ktorym napisalem: "w zwiazku z
    tym, ze chce wskazac sprawce prosze o przeslanie zdjecia z widoczna
    twarza sprawcy oraz homologacje na sprzet ktorym zostalo wykonane
    zdjecie" musza mi odpowiedziec? czy moze takie zdanie, powoduje totalne
    zagotowanie sie zwoju mozgowego i z automatu wysylaja to do sadu?

    sadu sie nie boje.

  • 9. Data: 2013-07-24 10:52:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-07-2013 08:58, ddddddd pisze:

    > to podeślij te sygnatury, pewnie masz je na wierzchu, następni nie będą
    > musieli szukać :)

    "Kierowcy, którzy jeszcze do niedawna przyjmowali ze spuszczoną głową
    mandaty z powodu nieczytelności zdjęć zrobionych
    przez przydrożne aparaty, postanowili walczyć o swoje prawa na drodze
    sądowej. Sądy po kolei przyznają im rację i uchylają
    nałożone mandaty.
    W jednej ze spraw Sąd Rejonowy w Kościerzynie (postanowienie z 14
    grudnia 2009 r., sygn. II Ko. 417/09) orzekł, że nie
    można w tym wypadku mówić o powstaniu odpowiedzialności wykroczeniowej.
    Podobne orzeczenie wydał ostatnio także Sąd Rejonowy w Zamościu. Umorzył
    on postępowanie, uznając, że niewskazanie
    osoby, której powierzono pojazd, choć co do zasady pozostaje w
    sprzeczności z art. 78 ust. 4 prawa o ruchu drogowym, to nie
    wyczerpuje znamion wykroczenia określonego w art. 97 kodeksu wykroczeń.
    Nie dotyczy bowiem bezpieczeństwa lub porządku
    ruchu na drogach publicznych (sygn. akt VII W 223/09). W obronie
    niesłusznie ukaranego właściciela pojazdu stanął także 12
    lutego 2010 r. Sąd Rejonowy w Tczewie (sygn. akt II W 1021/09).
    Uniewinnił on Tadeusza G. od zarzutu przekroczenia
    prędkości z wniosku Straży Gminnej w Gniewie. Sąd uznał, że tożsamość
    sprawcy wykroczenia nie może budzić jakichkolwiek
    wątpliwości."

    niestety mam to w pdf-ach ze stron gazety prawnej.

  • 10. Data: 2013-07-24 17:39:21
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 24 Jul 2013 06:55:13 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Tak, tak.

    >Wstrzasajace!

    Wstrzasajace jest to ze polowa polskich kierowcow jeszcze ma prawa
    jazdy

    A.L.