  • 1. Data: 2019-03-25 10:51:17
    Temat: wymiana reduktora gazu
    Od: irko <i...@g...com>

    witam
    cieknie mi płyn chlodniczy z reduktora i musze go wymienic. dzwonilem do
    gaziarza i mowil zeby samochod zostawic bo musi ostygnac ze 4-5 godzin,
    wg mnie plyn chlodniczy w takiej temp jak jest teraz wystygnie w ciagu
    ok 2 godzin, jak myslicie? Mam do niego ok 100 km wiec nie wiem ile
    godzin wczesniej do niego jechac zeby wystygł.

  • 2. Data: 2019-03-25 10:52:34
    Temat: Re: wymiana reduktora gazu
    Od: irko <i...@g...com>

    acha samochod a4 1.8t

  • 3. Data: 2019-03-25 11:00:54
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "irko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie plyn chlodniczy w takiej temp jak jest teraz wystygnie w ciagu ok 2
    > godzin, jak myslicie? Mam do niego ok 100 km wiec nie wiem ile godzin

    2 godziny spokojnie wystygnie przy otwartej masce. Nawet silnik w 2 godziny
    wystygnie prawie do temperatury otoczenia.

    Pzdr

  • 4. Data: 2019-03-25 15:57:54
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj irko, 25 mar 2019 w
    news:5c98a495$0$524$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > jest teraz wystygnie w ciagu ok 2 godzin, jak myslicie? Mam do niego
    > ok 100 km wiec nie wiem ile godzin wczesniej do niego jechac zeby
    Podobny problem mnie trapi - no powiedzmy mnie. A to nie jest tak że
    można w reduktorze jakieś uszczelki tylko wymienić? Cieknie po prostu
    mocno, czy się poci i potem trochę pokapie?
    A i tak, wg mnie 2 godz. spokojnie wystarczą.

  • 5. Data: 2019-03-25 16:20:03
    Od: irko <i...@g...com>

    W dniu 2019-03-25 o 15:57, pueblo pisze:
> [...]
    > mocno, czy się poci i potem trochę pokapie?
    > A i tak, wg mnie 2 godz. spokojnie wystarczą.

    Nie wiem, moze i wymienia tylko jakies uczczelki.
    U mnie jest dziwne bo raz zobaczyłem dosc duza plame w garazu i spory
    ubytek płynu, a teraz tylko lekko sie poci, pare kropel na ziemi. Ale
    jak jest na gwarancji to zrobie.

  • 6. Data: 2019-03-25 17:02:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj irko, 25 mar 2019 w news:5c98f1a3$0$494$65785112
> [...]

    spory
    > ubytek płynu, a teraz tylko lekko sie poci, pare kropel na ziemi.

    Mozliwe, że nie zauważyłeś i to nie sam reduktor cieknie, tylko z węży
    z płynem chłodniczym - wystarczy dokręcić opaski zaciskowe.

  • 7. Data: 2019-03-25 17:19:10
    Od: irko <i...@g...com>

    > Mozliwe, że nie zauważyłeś i to nie sam reduktor cieknie, tylko z węży
    > z płynem chłodniczym - wystarczy dokręcić opaski zaciskowe.

    dokręcałem opaski, poza tym kiedys owinąłem torebką reduktor i po jakims
    czasie uzbierało sie w niej troche płynu :)

  • 8. Data: 2019-03-25 17:28:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 17:19, irko pisze:

    > dokręcałem opaski, poza tym kiedys owinąłem torebką reduktor i po jakims
    > czasie uzbierało sie w niej troche płynu :)
    Mi też trochę ciekło to kupiłem płyn do chłodnic jakiś "stop wyciekom"
    i na razie dałem połowę, uspokoiło się.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2019-03-25 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Mi też trochę ciekło to kupiłem płyn do chłodnic jakiś "stop
    > wyciekom" i na razie dałem połowę, uspokoiło się.

    U mnie się mowi na takie działania ze to leczenie syfa pudrem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 10. Data: 2019-03-25 22:07:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-25 17:02, pueblo wrote:
> [...]

    > Mozliwe, że nie zauważyłeś i to nie sam reduktor cieknie, tylko z węży
    > z płynem chłodniczym - wystarczy dokręcić opaski zaciskowe.

    No to może uszczelka pod głowicą