  • 1. Data: 2014-09-01 00:48:21
    Temat: wymiana silnika honda MTX 80 na 200
    Od: victory+Airborne1944 <slawomirlewko94@_NOSPAM_gmail.com>

    witam chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej na temat tego czy silnik
    hondy MTX 200 zmieści się w ramie MTX 80. I czy taka przekładka potrzebuje
    dużych ilości przeróbek mocowań w ramie ?
    Proszę o wasze fachowe wypowiedzi z góry wielkie podziękowania, mam
    nadzieje że pomożecie postawić mi moją perełkę na nogi :)

    Dziękuję z góry i pozdrawiam :)