  • 1. Data: 2018-07-16 09:15:25
    Temat: wypadek Clooneya
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    www.msnvideo.com/pl-pl/wideo/obejrzyj/tak-wyglądał-w
    ypadek-clooneya-aktor-czołowo-zderzył-się-z-samochod
    em/vi-AAzXgNY

    Hm, zajechanie drogi, czy nadmierna predkosc ?

    Niby definicje nieustapienia pierwszenstwa spelnia, ale czasu na
    hamowanie lub ominiecie jakby sporo ...

    J.

  • 2. Data: 2018-07-16 09:49:36
    Temat: Re: wypadek Clooneya
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 09:15, J.F. pisze:
> [...]
    >

    > Hm,  zajechanie drogi, czy nadmierna predkosc ?
    >
    > Niby definicje nieustapienia pierwszenstwa spelnia, ale czasu na

    To jest to skrzyżowanie.
    https://www.google.pl/maps/@40.8793885,9.6124951,3a,
    75y,281.74h,97.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1s15Ny0nxFog4kO
    nA2J_Aksw!2e0!7i13312!8i6656

    Jechał wpatrzony w motor przed sobą i... bum.

    Robert

  • 3. Data: 2018-07-16 12:03:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    >

    > Hm,  zajechanie drogi, czy nadmierna predkosc ?
    >
    > Niby definicje nieustapienia pierwszenstwa spelnia, ale czasu na

    Jechałeś kiedyś motocyklem?
    Motocykl nie ma czterech kół jak samochód, nie skręci w miejscu.
    A na dokładkę: jeśli motocyklista nie ma odpowiednich umiejętności (bo
    naprawdę niewielu je ma) to nawet zwykłych zakrętów na drodze nie ogarnia.
    Motocykl zawsze będzie chciał jechać prosto. Skręcić trzeba umieć.
    Clooney nie miał najmniejszych szans na ominięcie przeszkody.
    Spójrz na inną, prostszą sytuację:
    https://youtu.be/CrKlIl-CzoE
    Czy tu motocyklista nie chciał pozostać na swoim pasie?
    Nie dał rady. Wielu motocyklistów chcąc np. skręcić w prawo, usiłuje
    lewą ręką pchnąć kierownicą w prawo. I nie rozumieją później, dlaczego
    nie skręcili, albo dlaczego pojechali wprost przeciwnie - w lewo.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-07-16 12:12:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 12:03, Akarm pisze:
    > Spójrz na inną, prostszą sytuację:
    > https://youtu.be/CrKlIl-CzoE
    Popraw link. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-07-16 12:23:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 12:03, Akarm pisze:

    Poprawiłem link:
    https://youtu.be/CrKlIl-CzoE?t=1m41s

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-07-16 16:25:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Poprawiłem link:
    >https://youtu.be/CrKlIl-CzoE?t=1m41s

    A mnie sie ten podoba
    https://youtu.be/CrKlIl-CzoE?t=1m15s

    Ilustracja do "chamsko wyprzedza" ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-07-16 16:30:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 16:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A mnie sie ten podoba
    > https://youtu.be/CrKlIl-CzoE?t=1m15s
    >
    > Ilustracja do "chamsko wyprzedza" ? :-)

    Ale dał radę. :-)

  • 8. Data: 2018-07-16 17:07:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-07-2018 o 09:15, J.F. pisze:
    > www.msnvideo.com/pl-pl/wideo/obejrzyj/tak-wyglądał-w
    ypadek-clooneya-aktor-czołowo-zderzył-się-z-samochod
    em/vi-AAzXgNY

    > Hm,  zajechanie drogi, czy nadmierna predkosc ?

    Chyba tylko Ty możesz mieć wątpliwości.

  • 9. Data: 2018-07-16 17:47:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2018 o 09:15, J.F. pisze:

    > Hm,  zajechanie drogi, czy nadmierna predkosc ?
    >
    > Niby definicje nieustapienia pierwszenstwa spelnia, ale czasu na
    > hamowanie lub ominiecie jakby sporo ...

    Po czym wnosisz, że dużo? Bo w 1 sekundzie już leży na masce.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-07-16 21:10:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, July 16, 2018 at 12:04:09 PM UTC+2, Akarm wrote:

    > Jechałeś kiedyś motocyklem?
    > Motocykl nie ma czterech kół jak samochód, nie skręci w miejscu.

    > Clooney nie miał najmniejszych szans na ominięcie przeszkody.

    wyglada, ze ten przed nim skrecil, wiec on tez mogl, mial wicej czasu, miejsca

    > A na dokładkę: jeśli motocyklista nie ma odpowiednich umiejętności (bo
    > naprawdę niewielu je ma) to nawet zwykłych zakrętów na drodze nie ogarnia.
    > Motocykl zawsze będzie chciał jechać prosto. Skręcić trzeba umieć.

    tu tak moglo byc

> [...]
    > lewą ręką pchnąć kierownicą w prawo. I nie rozumieją później, dlaczego
    > nie skręcili, albo dlaczego pojechali wprost przeciwnie - w lewo.

    Jak dla mnie to bardziej wyglada na "tryb panika" i zblokowanie przedniego kola