  • 1. Data: 2010-08-24 20:46:42
    Temat: wypadek na Marywilskiej
    Od: "Akira" <a...@a...net>

    http://www.zw.com.pl/artykul/507611_Makabryczny_wypa
    dek_na_Marywilskiej.html

  • 2. Data: 2010-08-25 08:22:55
    Temat: Re: wypadek na Marywilskiej
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 24.08.2010 22:46, Akira pisze:
    > http://www.zw.com.pl/artykul/507611_Makabryczny_wypa
    dek_na_Marywilskiej.html

    To nie było za nim instruktora/egzaminatora? Sam jechał czy co?

    Suzuki GSF 600N '00

  • 3. Data: 2010-08-25 08:25:06
    Od: n...@s...com

    On Wed, 25 Aug 2010 10:22:55 +0200, MarCiNWz <m...@o...pl> wrote:

    >To nie było za nim instruktora/egzaminatora? Sam jechał czy co?

    a jesli byl to co wg Ciebie powinien zrobic ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-08-25 08:27:53
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-25 10:25:06 +0200, n...@s...com said:

    > a jesli byl to co wg Ciebie powinien zrobic ?

    Normalnie wygląda to tak, że jedzie tuż za kursanetem i chroni mu
    plecy. No chyba że ta kobita w Toyce to był właśnie instruktor...

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-08-25 08:47:12
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 25.08.2010 10:27, de Fresz pisze:
> [...]
    Tak jak napisał de Fresz powinien mu chronić plecy.

    Suzuki GSF 600N '00

  • 6. Data: 2010-08-25 08:57:01
    Od: n...@s...com

    On Wed, 25 Aug 2010 10:27:53 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Normalnie wygląda to tak, że jedzie tuż za kursanetem i chroni mu
    >plecy.

    A jak pokazuje kursantowi trase ?
    A jak jedzie motocyklem ?

    > No chyba że ta kobita w Toyce to był właśnie instruktor...

    No chyba ze poszli do lasu.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2010-08-25 08:58:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 25 Sie, 10:27, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > Normalnie wygląda to tak, że jedzie tuż za kursanetem i chroni mu
    > plecy. No chyba że ta kobita w Toyce to był właśnie instruktor...

    A moze bylo wasko (jeden pas) i najpierw wyprzedzila instruktora a
    potem probowala wyprzedzic kursanta...

    --
    amos

  • 8. Data: 2010-08-25 09:08:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-25 10:57:01 +0200, n...@s...com said:

    > A jak pokazuje kursantowi trase ?

    Pszesradio. Technika panie!

    > A jak jedzie motocyklem ?

    To chyba powinien mieć zaparkowaną Toykę w dupie?

    > No chyba ze poszli do lasu.

    A może siedzą w studni? Oczywiście że to tylko takie dywagacje, ale 95%
    kursów motocyklowych w Wawie wygląda tak, że najpierw turla się kursant
    na moturze, a za nim jedzie samochód z Lką na dachu i instruktorem w
    środku (a czasem prowadzi inny kursant, a instruktor obok - miałem coś
    takiego na swoim kursie, jak się okazuje przepisy nie zabraniają).
    Kurs, gdzie lecieli we dwa motury widziałem może z raz, ze 3 szkoły
    jeżdżą we dwóch na jednym moturze. A codziennie jeżdżę obok zagłębia
    eLek.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-08-25 09:18:54
    Od: n...@s...com

    On Wed, 25 Aug 2010 11:08:03 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Pszesradio. Technika panie!

    Do nas nie dotarla, instruktory czesto jezdza przodem.

    >To chyba powinien mieć zaparkowaną Toykę w dupie?

    A moze ominela instruktora i przejechala kursanta ?

    >A może siedzą w studni?

    A moze poszli do lasu?

    >Kurs, gdzie lecieli we dwa motury widziałem może z raz, ze 3 szkoły
    >jeżdżą we dwóch na jednym moturze. A codziennie jeżdżę obok zagłębia
    >eLek.

    To w kraku troche samochodow za kursantami jezdzi, ale jest cala masa
    szkol w ktorych instruktory jezdza moturami (zajebiscie patrzec jak
    stary precel zapieprza na gienku! :)))))) ).

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2010-08-25 09:20:34
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "MarCiNWz", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    Sam nie, ale:
    http://www.zw.com.pl/artykul/507809_Stoleczne__elki_
    __do_kontroli_.html