  • 1. Data: 2015-04-18 01:02:38
    Temat: wyprzedzanie miotły
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jechała zmiotka. Zamiatała.

    Za nią dojechały trzy samochody osobowe. A, B i C

    Zgadnijcie co zrobił A. Dojechał, nie wyjrzał nawet z dystansu czy
    można wyprzedzić. Postanowił jechać za miotłą jeszcze 100m do
    skrzyżowania chyba.

    B śmignął dwa na raz. Kiedy C chciał tak samo śmignąć A zachciał jednak
    wyprzedzić. Wystraszył C.

    Boziu skąd się acy biorą.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 2. Data: 2015-04-18 01:15:59
    Temat: Re: wyprzedzanie miotły
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 01:02, PiteR pisze:
> [...]
    > skrzyżowania chyba.
    >
    > B śmignął dwa na raz. Kiedy C chciał tak samo śmignąć A zachciał jednak

    Ty byłeś w C?

  • 3. Data: 2015-04-18 01:31:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** JK pisze tak:

    > Ty byłeś w C?

    nie w D a dlaczego pytasz?

  • 4. Data: 2015-04-18 06:26:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-18 01:02, PiteR wrote:

    > B śmignął dwa na raz. Kiedy C chciał tak samo śmignąć A zachciał jednak
    > wyprzedzić. Wystraszył C.
    >
    > Boziu skąd się acy biorą.

    Z głupoty, z nieuwagi, z nieogranięcia, z braku doświadczenia. Sam
    kiedyś zajechałem komuś drogę w ten sposób - to było jak miałem
    natrzaskane jakeś 10kkm i wydawało mi się, że już umiem dobrze prowadzić
    - może spotkałeś takiego;)

    Shrek.

  • 5. Data: 2015-04-18 08:02:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2015 01:02:38 +0200, PiteR napisał(a):

    > Zgadnijcie co zrobił A. Dojechał, nie wyjrzał nawet z dystansu czy
    > można wyprzedzić. Postanowił jechać za miotłą jeszcze 100m do
    > skrzyżowania chyba.
    Oczywiście, mając zamiar wyprzedzania i oczywiście bez kierunków :)

    > B śmignął dwa na raz. Kiedy C chciał tak samo śmignąć A zachciał jednak
    > wyprzedzić. Wystraszył C.
    Ja jak taką karawanę widzę, zajmuję bezpieczne miejsce, rozsiadam się
    wygodnie w fotelu i czekam na efekty. Tak raz na parę razy jest wesoło
    :)

    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 6. Data: 2015-04-18 10:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > skrzyżowania chyba.
    >
    > B śmignął dwa na raz. Kiedy C chciał tak samo śmignąć A zachciał jednak

    Z nielusterkowa. Parszywe miejsce...

  • 7. Data: 2015-04-18 11:13:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

[...]

    ---
    Coś podobnego

    0 A B C ... X Y Z

    0 snuje się jak smród po gaciach
    A nie wyprzedza bo dupa jest
    B już nie ma na tyle pary by wyprzedzić A i 0, więc snuje się za nimi
    Tak samo kolejni aż do Y
    Y dojeżdżał do tej kolumny, miał dobry widok przed nią, miał większą
    prędkość, więc wyprzedzanie podjął, ale jak był blisko A to A stwierdził, że
    może jednak by spróbował wyprzedzić. Więc sobie wyjechał przed
    nadjeżdżającego Y tak, że ten Y musiał zwolnić do jego prędkości. Nic by
    jeszcze nie było gdyby nie to, że z naprzeciwka w końcu ktoś nadjechał. A
    pewnie by mógł wyprzedzić, ale że dupa jest to nie wyprzedził tylko schował
    się. Y miał więc ciągle do wyprzedzenia A i 0 a schować się nie miał gdzie
    bo w sznurku wszyscy swojej pozycji pilnują. Mimo, że został spowolniony a z
    naprzeciwka coś nadjeżdżało to zdołał dokończyć. I gadka na CB:
    "
    - na czołówkę jechał ! na czołówkę !
    - bo jedziesz jak dupa
    "

    A takie A jeżdżą wszędzie. Np codziennie trafia się ktoś, kto jedzie twardo
    za autobusem. Dojeżdżają do przystanku, wtedy dopiero zaskakuje, że ten
    autobus postoi chwilę, więc warto go wyprzedzić. Zaczyna wyprzedzać. O nie,
    z naprzeciwka coś jedzie. Stoimy aż autobus rusza i snujemy się dalej za
    nimi. Myślę, że ludzie jeżdżą tam codziennie i jakby mieli głowę to by
    autobus wyprzedzili nim się zatrzymał i nim coś z naprzeciwka nadjechało.

  • 8. Data: 2015-04-19 09:09:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    n...@l...net
    *PiteR* napisał(-a):

    > nie w D a dlaczego pytasz?

    Bo D pojawia się dopiero Twoim powyższym pytaniu ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-04-19 09:25:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Big Jack pisze tak:

    > W wiadomości
    n...@l...net

    > Bo D pojawia się dopiero Twoim powyższym pytaniu ;)

    a już chciał popierdolić głupoty nie na temat ;)