  • 1. Data: 2020-06-06 18:55:16
    Temat: wystawa klasykow.pl
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://wystawaklasykow.pl/

    pan Złomnik rekomenduje
    https://www.youtube.com/watch?v=8qE-CrIafgw

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 2. Data: 2020-06-06 19:35:13
    Temat: Re: wystawa klasykow.pl
    Od: z <...@...pl>

    Jedyny jutuber którego obejrzałem wszystkie filmy.
    On ma to coś. ;-)

  • 3. Data: 2020-06-06 21:03:48
    Od: z <...@...pl>

    PS. Odrestaurowałem sobie radiomagnetofon Condor.
    To jest brzmienie z dziecięcych lat. Ech... ;-)

  • 4. Data: 2020-06-06 21:41:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-06 o 21:03, z pisze:
    > PS. Odrestaurowałem sobie radiomagnetofon Condor.
    > To jest brzmienie z dziecięcych lat. Ech... ;-)

    Z tego, co pamiętam, to on chyba bardziej wyglądał, niż brzmiał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-06-06 22:19:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 21:41, Adam pisze:
    > Z tego, co pamiętam, to on chyba bardziej wyglądał, niż brzmiał.

    Klasyków nie kupuje się dla jakości tylko dla klimatu.
    I ten wskaźnik ledowy ;-)

  • 6. Data: 2020-06-07 13:06:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-06 o 22:19, z pisze:

    > Klasyków nie kupuje się dla jakości tylko dla klimatu.
    > I ten wskaźnik ledowy ;-)

    Najbardziej to mi się widzi wskaźnik w mojej Tonetce :)
    EM84 czy coś takiego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2020-06-07 20:00:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 13:06, Adam pisze:

    > Najbardziej to mi się widzi wskaźnik w mojej Tonetce :)
    > EM84 czy coś takiego.

    Masz na mysli pasek? w zk120 i 140 też taki był, naprawiałem kiedyś :)

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2020-06-08 09:26:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-07 o 20:00, Janusz pisze:

    > Masz na mysli pasek? w zk120 i 140 też taki był, naprawiałem kiedyś :)

    Pasek to w innym modelu. EM84 miała dwa paski wychodzące od zewnątrz w
    kierunku środka.
    ZK120 nie pamiętam, prędzej ZK140, ale to już co innego.

    Tonette natomiast kiedyś dostałem, kupiłem do niego serwisówkę i
    porządnie go wyczyściłem, wyregulowałem i powymieniałem lampy. Problem
    tylko pozostał z isostatem - trzeszczał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2020-06-08 09:48:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Monday, June 8, 2020, 9:26:52 AM, you wrote:

    [...]

    > ZK120 nie pamiętam, prędzej ZK140, ale to już co innego.

    ZK120 to podstawowa konstrukcja tego magnetofonu - dwuścieżkowa. Bez
    przełącznika ścieżek.

    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2020-06-08 10:15:31