  • 1. Data: 2016-09-04 18:24:39
    Temat: wystawy foto [WAW]
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    W Warszawie dwie (a nawet 3) ciekawe wystawy fotograficzne przy
    Krakowskim Przemiesciu.

    Pierwsza to zdjecia Warszawy z lat 50. i 60. autorstwa Zbigniewa
    Siemaszki.
    Tytul idiotyczny - 'Sen o miescie', ale zdjecia swietne.
    Wystawa ma miejsce obok Domu Spotkan z Historia (czyli na skwerze obok
    pomnika Prusa, przy Hotelu Brystol.)
    http://dsh.waw.pl/wydarzenia/otwarcie-wystawy-sen-o-
    miescie-warszawa-1955
    -1965-na-zdjeciach-zbyszka-siemaszki-ze-zbiorow-agen
    cji-forum/
    Jeszcze dwa miesiace.

    Obok - wystawa poswiecona rocznicy pontyfikatu Naszego Najjasniejszego
    Prezydenta. Ta chyba wkrotce sie zwija.

    A przy kosciele sw. Anny bardzo ciekawa wystawa - '4th Vistula
    International Art & Design Competition'.
    Bardzo frajne, przemyslane zdjecia.
    Nie wiem, jak dlugo bedzie to wisialo, ale chyba juz koncowka.
    --
    TA

  • 2. Data: 2016-09-07 00:04:47
    Temat: Re: wystawy foto [WAW]
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > International Art & Design Competition'.
    > Bardzo frajne, przemyslane zdjecia.
    > Nie wiem, jak dlugo bedzie to wisialo, ale chyba juz koncowka.

    Bylem dzisiaj - drugiej i trzeciej wystawy juz nie ma.
    Zostal tylko Siemaszko.
    --
    TA

  • 3. Data: 2016-09-09 11:36:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-09-04 18:24, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > http://dsh.waw.pl/wydarzenia/otwarcie-wystawy-sen-o-
    miescie-warszawa-1955
    > -1965-na-zdjeciach-zbyszka-siemaszki-ze-zbiorow-agen

    Jest tez album "Warszawa Siemaszki" do sciagniecia za darmo z NAC,
    zawiera okolo 200 zdjec.

    http://www.nac.gov.pl/wp-content/uploads/2015/05/War
    szawa_Siemaszki_online.pdf

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-09-09 14:52:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jest tez album "Warszawa Siemaszki" do sciagniecia za darmo z NAC,
    > zawiera okolo 200 zdjec.
    >
    > http://www.nac.gov.pl/wp-content/uploads/2015/05/War
    szawa_Siemaszki_online.pdf

    Dziękuję Ci, dobry człowieku!

  • 5. Data: 2016-09-09 16:10:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-09-09 14:52, Uncle Pete wrote:

    > Dziękuję Ci, dobry człowieku!

    Prosze bardzo :)
    to jeszcze dorzuce PRL Rutkowskiej

    http://www.nac.gov.pl/wp-content/uploads/2015/05/NAC
    -Rutowska_.pdf

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2016-09-14 10:59:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-04 o 18:24, T...@s...in.the.world pisze:

    > Wystawa ma miejsce obok Domu Spotkan z Historia (czyli na skwerze obok
    > pomnika Prusa, przy Hotelu Brystol.)

    Brystol to jest twardy papier do rysowania
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Brystol

    Hotel przy Krakowskim Przedmieściu nazywa się Bristol. Tak, jak miasto w
    Wielkiej Brytanii.