  • 1. Data: 2017-08-20 14:02:55
    Temat: wywalenie
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    złapałem za radiator od chipsetu i poczułem w ręku jak się odkleił,
    ma oczywiście dwa kołki, pytanie: czy można nic z tym nie robić?

  • 2. Data: 2017-09-03 18:59:34
    Temat: Re: wywalenie
    Od: romil <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 14:03:00 UTC+2 użytkownik w systemie siła
    'POPIS/EU napisał:
    > złapałem za radiator od chipsetu i poczułem w ręku jak się odkleił,
    > ma oczywiście dwa kołki, pytanie: czy można nic z tym nie robić?

    Jasne, że można. Radiator pewnie zamontowali tam dla szpanu.
    Teraz możesz tam jajka smażyć, albo grzać herbatę... Przynajmniej dopóki komputer
    jeszcze się załącza.

  • 3. Data: 2017-09-03 22:25:59
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 03.09.2017 o 18:59, romil pisze:

    > Jasne, że można. Radiator pewnie zamontowali tam dla szpanu.
    > Teraz możesz tam jajka smażyć, albo grzać herbatę... Przynajmniej dopóki komputer
    jeszcze się załącza.

    Można też nie pajacować. Nie napisał, że zdjął radiator, tylko że gdy za
    niego chwycił to poczuł że się coś odkleiło, ale ciągle jest zamocowany
    na kołkach. Pewnie przy ruszaniu radiatorem odkleił się termopad, ale
    przyciśnięty kołkami przykleił się z powrotem, jeśli tam w międzyczasie
    nie naleciało za dużo jakichś paprochów, to będzie działało jak przedtem.

  • 4. Data: 2017-09-03 22:42:31
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-09-03 o 22:25, knrdz pisze:
    > Pewnie przy ruszaniu radiatorem odkleił się termopad, ale
    > przyciśnięty kołkami przykleił się z powrotem,

    No ale przecież taka pasta ulega z czasem degradacji, i takie powtórne
    "przykleił z powrotem" jest chyba niezbyt dobre?