  • 1. Data: 2014-11-26 21:28:05
    Temat: wyższa pozycja za kierownicą
    Od: marek <marek@>

    Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
    samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
    przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej? Wiadomo, że w
    pewnym zakresie można regulować ustawieniami fotela, w jednych bardziej
    w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może
    macie swoje inne typy?

    Marek

  • 2. Data: 2014-11-26 21:29:56
    Temat: Re: wyższa pozycja za kierownicą
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "marek" <marek@> napisał w wiadomości
    .com...

    Może
    > macie swoje inne typy?

    Partner/Berlingo?

    Wiwo

  • 3. Data: 2014-11-26 21:36:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marek" <marek@> napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    > Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
    > samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
    > przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej?

    Fiaty wszelkiej maści.
    Im mniejszy tym bardziej pozycja wysoka.

  • 4. Data: 2014-11-26 22:18:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 21:28, marek pisze:
> [...]
    > bardziej w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia
    > wyższą pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel

    Renault Scenic

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2014-11-26 22:53:18
    Od: tá´Ź

    marek wrote:

    > Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
    > samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
    > przeciętnie?

    Jelcz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2014-11-26 23:16:36
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    @

  • 7. Data: 2014-11-26 23:47:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marek marek@ ...

> [...]
    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może

    multipla

  • 8. Data: 2014-11-27 00:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości
    >Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić
    >modele samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco
    >wyższa niż przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej?

    Dacia czegos takiego w ofercie nie ma ?

    J.

  • 9. Data: 2014-11-27 00:21:46
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.11.2014 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Użytkownik marek marek@ ...

    > multipla

    amen

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2014-11-27 06:38:06
    Od: adam <a...@a...pl>

    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może
    > macie swoje inne typy?
    >
    > Marek

    Auris - poprzedni model.
    pzdr