  • 1. Data: 2016-11-01 18:12:47
    Temat: yamaha blaster
    Od: blaster123 <oliwierc775@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam planuje kupić quada yamaha blaster 200 i mam parę pytań:
    Co o nim sądzicie? Opłaca sie to wogóle kupować?
    czy czesto sie psuje?
    podacie mi jakies serwisy internetowe, gdzie moge kupic ta maszyne?(jestem
    z wielkopolski)
    jest to 2sow, wiec jak jest z tym olejem
    jaki najlepiej i ile taki olej kosztuje?
    ile gdzies tak kosztuje?
    ktory najlepiej rocznik?
    jakies plusy i minusy?

    Z GORY DZIEKI ZA ODP. d:D

  • 2. Data: 2016-11-01 19:04:55
    Temat: Re: yamaha blaster
    Od: masti <g...@t...hell>

    blaster123 wrote:

    >Opłaca sie to wogóle kupować?

    jak nie zamierzasz na nim zarabiać to się nie opłaca

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-11-01 19:53:08
    Od: blaster123 <oliwierc775@_NOSPAM_wp.pl>

    co?

  • 4. Data: 2016-11-01 20:00:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    blaster123 wrote:

    > co?

    po co pytasz skoro nie rozumiesz odpowiedzi?

  • 5. Data: 2016-11-01 21:08:45
    Od: blaster123 <oliwierc775@_NOSPAM_wp.pl>

    masti napisal

    > po co pytasz skoro nie rozumiesz odpowiedzi?

    czemu mi sie niby nie oplaca?

  • 6. Data: 2016-11-01 22:01:53
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 01.11.2016 o 21:08, blaster123 pisze:
    > masti napisal

    > czemu mi sie niby nie oplaca?

    a to co znaczy opłaca?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 7. Data: 2016-11-01 23:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik blaster123 oliwierc775@_NOSPAM_wp.pl ...

    > czemu mi sie niby nie oplaca?

    Zdefiniuj, co według ciebie oznacza zwrot: opłaca się.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 8. Data: 2016-11-01 23:56:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.11.2016 o 23:01, Budzik pisze:
    > Zdefiniuj, co według ciebie oznacza zwrot: opłaca się.

    Nie zadawaj tak trudnych pytań.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 9. Data: 2016-11-02 15:39:47
    Od: blaster123 <oliwierc775@_NOSPAM_wp.pl>

    Akarm napisal

    > Nie zadawaj tak trudnych pytań.

    pierwsza odpowiedź zobacz o co mi chodzi z tym "nie oplaca"

  • 10. Data: 2016-11-02 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik blaster123 oliwierc775@_NOSPAM_wp.pl ...

    > pierwsza odpowiedź zobacz o co mi chodzi z tym "nie oplaca"

    Na twoim miejscu zacząłbym czytać książki. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać