  • 1. Data: 2018-01-10 11:43:53
    Temat: z cyklu bydło drogowe
    Od: p...@g...com

    6609,zatrabil-i-uratowal-zycie-dziecku-kierowca-o-wl
    os-nie-przejechal.html#MTstream

  • 2. Data: 2018-01-10 15:24:28
    Temat: Re: z cyklu bydło drogowe
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 11:43, p...@g...com pisze:
    6609,zatrabil-i-uratowal-zycie-dziecku-kierowca-o-wl
    os-nie-przejechal.html#MTstream

    Dlaczego przechodzący przez jezdnię nie obserwują sytuacji na drodze?

  • 3. Data: 2018-01-10 15:31:10
    Od: p...@g...com

    --Dlaczego przechodzący przez jezdnię nie obserwują sytuacji na drodze?

    hm mysle ze np niewidomy mialby z tym problem

    ps tak wiem pies powinien obserwowac :-)

  • 4. Data: 2018-01-10 15:42:31
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 10.01.2018 o 15:24, t-1 pisze:
    6609,zatrabil-i-uratowal-zycie-dziecku-kierowca-o-wl
    os-nie-przejechal.html#MTstream

    > Dlaczego przechodzący przez jezdnię nie obserwują sytuacji na drodze?

    Może obserwował ale auto po lewej zasłoniło wariata?
    Dziecko za wysokie nie jest więc chyba nie oczekujesz że wykona kilka
    podskoków aby zobaczyć nad maską/dachem czy coś z daleka nie jedzie.

    --
    --- xyz

  • 5. Data: 2018-01-10 19:03:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 15:31, p...@g...com pisze:
    > --Dlaczego przechodzący przez jezdnię nie obserwują sytuacji na drodze?
    >
    > hm mysle ze np niewidomy mialby z tym problem
    >
    > ps tak wiem pies powinien obserwowac :-)

    Na pewno pies byłby mądrzejszy od niejednego pieszego.

  • 6. Data: 2018-01-10 21:28:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 15:24, t-1 pisze:
    6609,zatrabil-i-uratowal-zycie-dziecku-kierowca-o-wl
    os-nie-przejechal.html#MTstream

    > Dlaczego przechodzący przez jezdnię nie obserwują sytuacji na drodze?

    Będę strzelał.

    Bo taki mały widział, że auto z lewej się zatrzymało i obserwował auto z
    prawej.

    Nie widział tego drugiego auta z lewej, bo był za mały.

    Poza tym po co to pytanie?

  • 7. Data: 2018-01-11 12:18:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.01.2018 o 15:24 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Dlaczego przechodzący przez jezdnię nie obserwują sytuacji na drodze?

    Ja obserwuję ale nie dam sobie niczego uciąć, że takiego artystę bym
    zauważył.
    Bo czego pieszy może się spodziewać? Że samochody jadące prawidłowymi
    pasami się nie zatrzymają (tu się zatrzymały), że na drodze z większą
    liczbą pasów (to nie ten przypadek) będą wyprzedzać/omijać (bez
    przekraczania osi jezdni co powoduje, że wielu nie uważa tego za
    wyprzedzanie) pojazdy które się zatrzymują. Ale "pełnowymiarowe"
    wyprzedzanie na przejściu gdy z obu stron stoją samochody to na szczęście
    nie jest powszechne zjawisko.

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2018-01-15 14:06:56
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 11:43, p...@g...com pisze:
    6609,zatrabil-i-uratowal-zycie-dziecku-kierowca-o-wl
    os-nie-przejechal.html#MTstream

    Zatrąbił i uratował życie!!!!!!!!!
    Dziecku!!!!!!
    Temu dziecku!1111111
    Powinni od razu dopierdolić że uratował wielu dziecków i uratował ich życie od
    zagłady oraz wielu innych kataklizmów.
    A w ogóle przypomnijmy to sobie

    https://youtu.be/ZQhlUn8d7pQ

  • 9. Data: 2018-01-15 14:07:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 14:06, robot pisze:
> [...]
    > Powinni od razu dopierdolić że uratował wielu dziecków i uratował ich
    > życie od zagłady oraz wielu innych kataklizmów.

    :) Mam podobne odczucia.

    Prędkość tego, co wyprzedzał była znikoma. Emocje jak na rybach.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-01-15 14:31:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    6609,zatrabil-i-uratowal-zycie-dziecku-kierowca-o-wl
    os-nie-przejechal.html#MTstream

    >:) Mam podobne odczucia.
    >Prędkość tego, co wyprzedzał była znikoma. Emocje jak na rybach.

    Znikoma, ale jednak za duza, skoro nie dal rady sie zatrzymac tylko
    poszedl na czolowke.

    A moral ... no coz, uczmy dzieci i doroslych - pieszy na przejsciu ma
    pierwszenstwo, ale po kazdym pasie powienien sie rozejrzec, czy mu go
    udzielaja.
    Dluzej pozyje.

    J.