  • 1. Data: 2018-01-15 11:49:54
    Temat: z serii czyja wina:
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Kto tu dał ciała wg was?

    https://youtu.be/RAQmB_4i2fc

  • 2. Data: 2018-01-15 11:53:56
    Temat: Re: z serii czyja wina:
    Od: p...@g...com

    bialy ale nagrywajacy ma pecha ... ten w kapturze najpierw powinien zablokowac
    przeciwny kierunek a potem ten z ktorego jedzie nagrywajacy, chcial dobrze a wyszlo
    jak zwykle

  • 3. Data: 2018-01-15 11:57:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 11:53, p...@g...com pisze:
    > bialy ale nagrywajacy ma pecha ... ten w kapturze najpierw powinien zablokowac
    przeciwny kierunek a potem ten z ktorego jedzie nagrywajacy, chcial dobrze a wyszlo
    jak zwykle

    no kierujący ruchem właśnie tak idzie, że nie bardzo wiem jak
    interpretować jego ruchy

  • 4. Data: 2018-01-15 12:07:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 11:49, sirapacz pisze:
    > Kto tu dał ciała wg was?
    >
    > https://youtu.be/RAQmB_4i2fc

    Białasa. Kierujący (pominmy już że chyba nie za bardzo się przykłada)
    jedyny sygnał jaki dał to zatrzymanie nagrywającego (i ewentualnie
    zatrzymanie białego, ale wcześniej nic mu nie nakazywał, więc miał i tak
    stać).

    Z punktu widzenia tego z naprzeciwka jakiś facet po prostu przeszedł
    przez drogę i zniknął za tirem. Ja osobiscie być może bym zwolnił ale
    przecież nie hamował awaryjnie, więc dzwon i tak...

    Shrek

  • 5. Data: 2018-01-15 12:17:53
    Od: "go!" <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 10:50:16 UTC użytkownik sirapacz napisał:
    > Kto tu dał ciała wg was?

    Jak to kto?
    Kto busowi kazal wyjezdzac pod kola?
    --
    go!

  • 6. Data: 2018-01-15 13:15:52
    Od: p...@g...com

    --no kierujący ruchem właśnie tak idzie, że nie bardzo wiem jak interpretować jego
    ruchy

    ruchy powinien miec szybkie zeby uniknac wariatow drogowych :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=L-H3E27odUE#t=03m11s

    jak mozna cos takiego samemu opublikowac ?

  • 7. Data: 2018-01-15 13:36:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=L-H3E27odUE#t=03m11s
    >
    > jak mozna cos takiego samemu opublikowac ?

    :) bystry inaczej:)

  • 8. Data: 2018-01-15 13:37:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak to kto?
    > Kto busowi kazal wyjezdzac pod kola?

    no właśnie nie wiem czy tego dziwnego obrotu i machnięcia ręką nie
    zinterpretował jako sygnał do jazdy. Skoro jest kierujący ruchem to ma
    prawo zakładać, że inni się zastosują i teraz czy kerownik sygnalizował
    tym tańcem coś.

  • 9. Data: 2018-01-15 13:38:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > jedyny sygnał jaki dał to zatrzymanie nagrywającego (i ewentualnie
    > zatrzymanie białego, ale wcześniej nic mu nie nakazywał, więc miał i tak

    a ten niewyraźny ruch jak ustawiał się przodem do białego?

  • 10. Data: 2018-01-15 13:51:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 13:38, sirapacz pisze:

    > a ten niewyraźny ruch jak ustawiał się przodem do białego?

    Jak dla mnie to jest ewentualny sygnał stop dla białego. W sumie jak tak
    popatrzę, to sygnał stop dla nagrywajacego to też głównie obecność przed
    maską;)