  • 1. Data: 2014-09-21 19:26:38
    Temat: z tematu [małe, szybkie] - za kilka tysięcy
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Cześć, potrzebuję kupić auto które w miarę normalnie będzie jechało,
    chętnie małe, musi pomieścić 4 osoby (w tym 2 foteliki). Spalanie bez
    znaczenia, ma to być zapasowe auto - jak odstawię któreś do warsztatu to
    będę nim jeździł (albo żona). Kwota - max kilka tysięcy zł (5-7?),
    chętnie z klimą, chyba że moc będzie rekompensować jej brak.
    To co mi wpadło w oczy to P 206 (lub 206CC) - jakieś 138KM - pozostałe
    albo duże, albo wyglądające na drogie//trudne w dowolnej naprawie.
    Co polecicie w tym budżecie? Im mocniejsze (lepiej przyspieszające) tym
    lepsze. Jakby się banan pojawiał przy przyspieszaniu to byłoby miło :) -
    przy 9s do 100km/h się nie pojawia...
    BMW odrzuciłem na starcie bo trzeba pewnie drugie tyle wrzucić żeby
    doprowadzić do normalnego stanu, a nie będę tym jeździł więc nie chcę
    dużo inwestować.

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-09-21 19:49:56
    Temat: Re: z tematu [małe, szybkie] - za kilka tysięcy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-21 19:26, dddddddd pisze:
> [...]
    > Co polecicie w tym budżecie? Im mocniejsze (lepiej przyspieszające) tym
    > lepsze. Jakby się banan pojawiał przy przyspieszaniu to byłoby miło :) -

    No to w 206 s16 też Ci się nie pojawi, a do RC musiałbyś dołożyć drugie
    tyle.

    Lepiej przyspiesza chociażby Vectra B 2.5 V6 - porównując z Peugeotem,
    to chyba i szybsze, większe, mniej awaryjne, a i pewnie tańsze w serwisie.

    Z fajnie przyspieszających aut to Honda Civic z 1.6 VTi, ale to trochę
    za mały budżet na jakiś niezajechany egzemplarz.

  • 3. Data: 2014-09-22 07:43:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-21 19:49, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > Lepiej przyspiesza chociażby Vectra B 2.5 V6 - porównując z Peugeotem,
    > to chyba i szybsze, większe, mniej awaryjne, a i pewnie tańsze w serwisie.

    no właśnie większego nie chcę, ma być jak najmniejsze, ale mieścić w
    razie konieczności 2+2

    > Z fajnie przyspieszających aut to Honda Civic z 1.6 VTi, ale to trochę
    > za mały budżet na jakiś niezajechany egzemplarz.

    widzę że tak do 10.000 już by się udało coś kupić, to może nie być zły
    pomysł. Ale może jak budżet podnoszę do 10k to pojawią się jakieś inne auta?

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-09-22 08:04:05
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-22 07:43, dddddddd pisze:

    > widzę że tak do 10.000 już by się udało coś kupić, to może nie być zły
    > pomysł. Ale może jak budżet podnoszę do 10k to pojawią się jakieś inne
    > auta?

    to co mi wyświetla do 10k to:
    - Focus ST170
    - A3 1.8T
    - Stilo Abarth 170KM
    - Astra II Bertone
    - Clio II Sport
    - Golf III VR6

    Mogłem coś przeoczyć bo patrzyłem na te które wydają mi się małe.

    Łukasz

  • 5. Data: 2014-09-22 22:24:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-22 08:04, dddddddd pisze:

    > to co mi wyświetla do 10k to:
    > - Focus ST170
    > - A3 1.8T
    > - Stilo Abarth 170KM
    > - Astra II Bertone
    > - Clio II Sport
    > - Golf III VR6
    >
    > Mogłem coś przeoczyć bo patrzyłem na te które wydają mi się małe.

    Jeśli nie Civic VTi, to z tych to chyba Clio Sport będzie najfajniejszy
    do jazdy.
    Bo reszta to chyba odstaje osiągami, a do tego Clio powinno fajnie się
    prowadzić w zakręcie.
    Jak się nie boisz starych strucli, to był też Clio I z dość mocnymi 1.8
    i 2.0

    To tak patrząc czym i jak ludzie jeżdżą w rajdach w specyfikacjach około
    N-kowych.

    Jeszcze wszystko zależy jak do tego podchodzisz - bo np. jak chciałbyś
    się w jakiś atrakcyjny cenowo tuning bawić, to bierz coś z turbo.

  • 6. Data: 2014-09-23 01:02:08
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <5420856f$0$26857$65785112@news.neostrada.pl>
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Jeśli nie Civic VTi, to z tych to chyba Clio Sport będzie najfajniejszy
    > do jazdy.
    > Bo reszta to chyba odstaje osiągami, a do tego Clio powinno fajnie się
    > prowadzić w zakręcie.

    Jeśli tylko nie wyczuje w pobliżu kolein, tak gdzieś w promieniu 20
    metrów. ;-)

    --
    Jacek Politowski