  • 1. Data: 2015-04-17 20:51:20
    Temat: z zycia komornika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktos jeszcze uwaza, ze komornicy pracuja prawidlowo ?

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/krajowe/pan-andr
    zej-kupi%c5%82-dzia%c5%82k%c4%99-wp%c5%82aci%c5%82-p
    rawie-p%c3%b3%c5%82-miliona-z%c5%82otych-i-dzia%c5%8
    2ki-nie-ma-a-pieni%c4%99dzy-nie-mo%c5%bce-odzyska%c4
    %87-niedopatrzenie-komornika/ar-AAb7VKp

    Co za banda ... zwolnic tych wszystkich sedziow, wystrzelac, czy
    przeniesc komornikow do ministerstwa ?

    J.

  • 2. Data: 2015-04-17 23:49:36
    Temat: Re: z zycia komornika
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-04-17 o 20:51, J.F. pisze:
> [...]
    %87-niedopatrzenie-komornika/ar-AAb7VKp

    > Co za banda ... zwolnic tych wszystkich sedziow, wystrzelac, czy

    Póki co jak widać nie ma komu powyrywać chwasty :/

    Pozdro

  • 3. Data: 2015-04-18 00:28:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-04-15 o 20:51, J.F. pisze:
> [...]
    %87-niedopatrzenie-komornika/ar-AAb7VKp

    > Co za banda ... zwolnic tych wszystkich sedziow, wystrzelac, czy

    W głowę zachodzę, czemuż ów pokrzywdzony jeszcze nie złożył
    zawiadomienia o oszustwie. Wszak wykazanie, że został doprowadzony do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem wydaje się łatwe. Potem
    odszkodowanie i dawno byłoby po sprawie.

  • 4. Data: 2015-04-18 00:49:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2015 00:28:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > zawiadomienia o oszustwie. Wszak wykazanie, że został doprowadzony do
    > niekorzystnego rozporządzenia mieniem wydaje się łatwe.

    A kto bedzie stwierdzal czy latwe ? Sad ....

    >Potem odszkodowanie i dawno byłoby po sprawie.

    Ale skad odszkodowanie ? Komornik wyciagnie ? :-)

    Ja tam wstepnie widze dwa:
    a) oskarzyc komornika o niedochowanie obowiazkow i strate z tego
    powodu - wtedy ubezpieczenie wyplaci. Ale to znow sad zdecyduje :-)

    b) zaskarzyc Polske w Strasburgu - skoro nasze przepisy pozwalaja na
    takie cos, to niech placi :)

    J.

  • 5. Data: 2015-04-18 03:32:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5531562d$0$27506$6...@n...neostrada.pl

    > Ktos jeszcze uwaza, ze komornicy pracuja prawidlowo ?

    Na pewno ja nie uważam, że komornicy w RP pracują prawidłowo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-04-18 08:31:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    net...

> [...]
    2ki-nie-ma-a-pieni%c4%99dzy-nie-mo%c5%bce-odzyska%c4
    %87-niedopatrzenie-komornika/ar-AAb7VKp

    >A kto bedzie stwierdzal czy latwe ? Sad ....

    Ważne jaki sad - na początek polski (wtedy będzie ręka rękę myła), ale po
    kilku próbach przestaje być polski i robi się smród.

    >Ale skad odszkodowanie ? Komornik wyciagnie ? :-)

    Stad co zwykle, gdy sędzia jest idiota - od podatnika.

  • 7. Data: 2015-04-18 13:14:14
    Temat: Re: z zycia szarego obywatela
    Od: " 666" <...@...6>

    Tak na inny temat: niedawno jakiś sąd pracy poprosił mnie jako osobę trzecią o coś
    tam (jakieś wyjaśnienie).
    Wysłałem.
    Teraz po półtora miesiącu dostaję pismo z tegoż sądu, a jakże, ZOBOWIĄZUJĄCE mnie
    (osobę trzecią) w terminie oczywiście tygodniowym
    do... złożenia odpisu pisma z dnia ...
    No chyba im rachunek dołączę za usługę ksero.
    Powyższe uważam za zwyrodnienie wymiaru sprawiedliwości, tej "z up. kierowniczce
    sekretariatu" nie chce się d... ruszyć do ksero,
    ale chce się wydać państwowe czyli moje 3,60 złotego na opłatę zdla PGP/InPost, nie
    licząc czasu, papieru, koperty i drukarki.
    Podkreślam - nie jestem stroną w tej sprawie, w pierwotnym zapytaniu nie było mowy o
    liczbie egzemplarzy ani o odpisach, a jakaś
    kobiecina bez środków do życia poczeka na rentę półtora miesiąca dłużej - tylko co to
    Jaśnie Panią Kierowniczkę Sekretariatu
    obchodzi.

    -----

  • 8. Data: 2015-04-18 16:06:26
    Od: z <...@...pl>

    Pewien komornik zajął konto będące w gestii syndyka.
    Pobrał kasę i oddał wierzycielowi.
    Jak się okazało syndyk zaskarżył go do sadu a sąd wydał wyrok że
    działania były bezprawne ale nie może cofnąć kasy którą już przelał. :-)
    Komornik musiał zwrócić to co zarobił natomiast kwota długu + zaliczka
    na podatek dochodowy (kuriozum jakieś bo to było wynagrodzenie za pracę)
    powinna trafić do wierzyciela (pracownika) i US.
    Jak się okazało ta zaliczka nigdy nie wpłynęła do US.
    Co teraz pracownik ma zrobić? W wyroku sądu jak byk stoi że organ
    skarbowy ma mieć tę zaliczkę. Domyślam się że komornik w ten sposób
    powetował sobie stratę.
    Ścigać komornika?
    A może US powinien to zrobić?
    Jak żyć w państwie w którym "fachowcy" zawodowo zajmujący się prawem z
    mocy państwa okazują się patałachami, niedouczonymi łajzami dbającymi
    tylko o swoją kieszeń.
    Piszę tu zarówno o komorniku, syndyku jak i sędziach sądu pracy którzy w
    tej sprawie wydawali wyroki.

  • 9. Data: 2015-04-18 17:27:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > niekorzystnego rozporządzenia mieniem wydaje się łatwe. Potem
    > odszkodowanie i dawno byłoby po sprawie.

    Niekorzystne rozporządzenie mieniem - może jest - a co z innymi
    przesłankami do 286kk?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-04-18 17:46:26

    IMHO bank nie powinien zrealizować tego zajęcia, choć wynika to z prawa
    upadłościowego, a nie z prawa bankowego.
    Tak czy inaczej pracownik powinien poskarżyć się na bezprawne czynności komornika do
    izby komorniczej, ziarnko do ziarnka... .

    ----