  • 1. Data: 2018-06-11 19:46:03
    Temat: ... za krótki łańcuch ...
    Od: ditron <t...@g...com>

    ("Stara ma za długi" a ja za krótki :(

    Chciałem sobie trochę ulepszyć motor więc kupiłem większą zębatkę na tył a mniejszą
    na przód ale trochę żem się przeliczył i łańcuch się nie spina.
    Co mogę z tym zrobić ?

    Czy dokupienie 1 szt. pojedynczego ogniwa 525 VX i do tego dwóch zapinek będzie
    dobrym rozwiązaniem.
    Czy te dwie zapinki lepiej wymienić zaraz w warsztatcie motocyklowym na zakuwki?
    Czy w warsztatach umią to dobrze zakuwać i nie zapomną dodać smar pod oringi ?

    jak żyć ;[ ?