  • 1. Data: 2016-09-24 16:29:56
    Temat: zabezpieczenie
    Od: w systemie siła 'PO <N...@g...pl>

    chciałem zapytać o to czy się da i jak zabezpieczyć program w STM32
    przed odczytem?

  • 2. Data: 2016-09-24 16:45:21
    Temat: Re: zabezpieczenie
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    i drugie, jak sprawdzać czy procek jest zabezpieczony przed odczytem?
    jtag swd itp.

  • 3. Data: 2016-09-24 17:31:19
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-09-24 o 16:29, w systemie siła 'PO pisze:
    Ja cię kręcę, ten znowu nicka zmienił :)

  • 4. Data: 2016-09-24 19:24:45
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jaki dokument opisuje programowanie (jtag iem i swd) stm32?
    jak to jest z pinami, czy domyślenie są jako jtagowe i swdowe?

  • 5. Data: 2016-09-24 19:35:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-09-24 17:31, Jawi wrote:
    > W dniu 2016-09-24 o 16:29, w systemie siła 'PO pisze:
    > Ja cię kręcę, ten znowu nicka zmienił :)

    "ZaKODował" ;-)

    Włodek

  • 6. Data: 2016-09-25 14:32:13
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 24.09.2016 o 16:29, w systemie siła 'PO pisze:
    > chciałem zapytać o to czy się da i jak zabezpieczyć program w STM32
    > przed odczytem?

    Boisz się że jak już napiszesz jakiś KOD, to EU/PO zapragnie ci go ukraść?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2016-09-25 17:34:47
    Od: v...@g...com

    użytkownik w systemie siła 'PO napisał:
    > chciałem zapytać o to czy się da i jak zabezpieczyć program w STM32
    > przed odczytem?

    Karolu, znasz może taki kompilator tylko na atari?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Brainfuck

    https://youtu.be/dzFgY4JsZe8?t=8m20s

  • 8. Data: 2016-09-26 11:38:26
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Karolu, znasz może taki kompilator tylko na atari?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Brainfuck

    > https://youtu.be/dzFgY4JsZe8?t=8m20s

    Lolek się takimi banałami nie zajmuje, Lolek od razu zaiwania w BeFunge, czy
    Malbolge :)
    https://www.youtube.com/watch?v=3XJZB_E4Qgc

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"