  • 1. Data: 2017-10-22 19:38:15
    Temat: zachowaj odstęp
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://olsztyn.wm.pl/472867,Motorowka-spadla-z-przyc
    zepy-na-ul-Dworcowej-w-Olsztynie.html

    hyhy

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2017-10-22 19:57:51
    Temat: Re: zachowaj odstęp
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-22 o 19:38, PiteR pisze:

    > http://olsztyn.wm.pl/472867,Motorowka-spadla-z-przyc
    zepy-na-ul-Dworcowej-w-Olsztynie.html

    > hyhy

    Nie ma się z czego śmiać. Facet miał kupę szczęścia, że nikomu nie stała
    się krzywda.
    Kiedyś na samochód mojego ojca spadł ładunek źle zamocowany na
    przyczepie - kilkusetkilogramowa bela słomy. Zgniotła dach, przygniotła
    człowieka, który stracił panowanie nad samochodem i uderzył w drzewo.
    Szpital, operacje, dwa lata rehabilitacji i nigdy nie odzyskał pełni
    zdrowia.
    Mandat 100 zł za źle przewożoną motorówkę, to ze strony Policji
    nieuzasadniona łagodność.

  • 3. Data: 2017-10-22 20:01:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > Mandat 100 zł za źle przewożoną motorówkę, to ze strony Policji
    > nieuzasadniona łagodność.

    Wiesz Olsztyn to szemrane miasto.

  • 4. Data: 2017-10-23 10:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Oct 2017 19:57:51 +0200, Poldek napisał(a):
> [...]
    > Kiedyś na samochód mojego ojca spadł ładunek źle zamocowany na
    > przyczepie - kilkusetkilogramowa bela słomy. Zgniotła dach, przygniotła

    Dach powinien wytrzymac dachowanie i te ~1.5t.
    A sloma dosc miekka ... nie byl juz po jednym dachowaniu ?

    > który stracił panowanie nad samochodem i uderzył w drzewo.

    A to niestety grozi.

    Tu jednak wysokosc mniejsza, motorowka hamulcow nie ma,
    trzeba bylo zachowac odstep, no i twardym trzeba byc - nie probowac
    omijac motorowki, skoro grozi to wpadnieciem na latarnie :-)

    > Mandat 100 zł za źle przewożoną motorówkę, to ze strony Policji
    > nieuzasadniona łagodność.

    Albo taki taryfikator, szczegolnie ze nic sie stalo.

    J.

  • 5. Data: 2017-10-23 10:50:44
    Od: p...@g...com

    --Albo taki taryfikator, szczegolnie ze nic sie stalo.

    dopiero jak bedzie trup to policja sie ogarnie

    P.

  • 6. Data: 2017-10-23 12:28:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-23 o 10:50, p...@g...com pisze:

    > --Albo taki taryfikator, szczegolnie ze nic sie stalo.
    >
    > dopiero jak bedzie trup to policja sie ogarnie

    Zastrzelić na miejscu?

  • 7. Data: 2017-10-23 21:08:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-23 o 12:28, t-1 pisze:

    > Zastrzelić na miejscu?

    Nie trzeba. Wystarczy mandat, który jest odczuwalny. 100 zł to jakieś
    zbyty. Chciałbyś, żeby spadła na ciebie źle przymocowana motorówka?

  • 8. Data: 2017-10-24 08:32:31
    Od: p...@g...com

    w temacie trzymania odstepu:
    https://www.youtube.com/watch?v=nZeoaFFWrP8
    to chyba kolejny system ktory wymusi UE na producentach aut

  • 9. Data: 2017-10-24 11:28:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Nie trzeba. Wystarczy mandat, który jest odczuwalny. 100 zł to jakieś
    >zbyty. Chciałbyś, żeby spadła na ciebie źle przymocowana motorówka?

    Myslisz, ze wlasciciel nie zostal juz ukarany finansowo ?

    Bez strat to sie pewnie nie obylo.

    P.S. swego czasu widze jak ktos na przyczepce wiezie basen - tzn
    skorupe laminatowa do basenu.
    Na boku, wiec wysokie na jakies 3-4m ... a akurat wieje dosc silnie.

    I tak sie zastanawiam - dojechal czy przewrocilo ...

    J.

  • 10. Data: 2017-10-24 11:34:03
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.10.2017 o 07:32, p...@g...com pisze:
    > w temacie trzymania odstepu:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nZeoaFFWrP8
    > to chyba kolejny system ktory wymusi UE na producentach aut

    też to widziałem:
    https://www.youtube.com/watch?v=PF0AcyMFtMA

    Łukasz