  • 1. Data: 2019-07-08 21:27:17
    Temat: zaciał się napinacz paska rozrządu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Napinacz SKF. Co ciekawe zaciął sie na pozycji maks naciagu.

    Pchnąłem go palcem wrócił ale wskazówki nie pokrywają sie o jakies 5mm.
    Pasek rozrządu (Gates) się rozciągnął aż o tyle? wtf?

    To jeśli nie Gates to co kupić Conti?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2019-07-09 14:34:30
    Temat: Re: zaciał się napinacz paska rozrządu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Napinacz SKF. Co ciekawe zaciął sie na pozycji maks naciagu.

    >Pchnąłem go palcem wrócił ale wskazówki nie pokrywają sie o jakies
    >5mm.
    >Pasek rozrządu (Gates) się rozciągnął aż o tyle? wtf?

    Napinacz nie dociska paska w bok ?
    Wtedy te mm inaczej dzialaja.

    >To jeśli nie Gates to co kupić Conti?

    Moze byc SKF, tylko upewnic sie, ze made in Germany, a nie made in
    Italy :-P

    J.

  • 3. Data: 2019-07-09 15:54:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Moze byc SKF, tylko upewnic sie, ze made in Germany, a nie made in
    > Italy :-P

    Gates mam Made in Poland a SKF pasków chyba nie robi?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2019-07-14 00:05:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Napinacz nie dociska paska w bok ?
    > Wtedy te mm inaczej dzialaja.

    Tak to wygląda. Około 8mm rozlazły się wskazówki.
    Przebieg paska, napinacza i pompy wody 42tys km.
    Nurtuje mnie czy za mocny naciąg już zniszczył pompę
    i rozciągnął pasek. Paski się podobno nie rozciągają :)

    https://youtu.be/phw2Bb4fkWE

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer