  • 1. Data: 2017-08-16 16:59:08
    Temat: zadziwiająco drogie bezpieczniki topikowe
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mam w domciu mierniczek uniwersalny Tektronixa i bardzo go lubię.
    Niestety w czasie zabawy z akumulatorkami NiCd przestawiłem sondy do
    pomiaru prądu i zapomniawszy przestawić je spowrotem na napięcie ...
    "zmierzyłem" napięcie na akumulatorze samochodowym :-))

    Padł bezpiecznik, pestka - kupi się nowy i będzie po sprawie...

    Niestety w mierniku siedział bezpiecznik o sporych gabarytach, LittelFuse
    KLK-015.

    https://cdn.allfuses.com/media/documents/Littelfuse%
    20KLK.pdf

    Cena w DigiKey to $20 za sztukę. Za $5 to ja mogę mieć nowy cały miernik
    :-))) W prawdzie nie będzie tak wypasiony jak mój Tektronix, ale nawet tez
    miernik za $5 będzie mieć w środku bezpiecznik... Więc coś tu nie jest
    ok...

    Znalazłem inne sklepy wysyłkowe gdzie jest on za $6.6/sztukę ale z wysyłką
    wciąż drogo, a chciałbym mieć ich kilka w szufladzie na następne przypadki:
    w końcu człowiek się starzeje i z wiekiem robi sie zapominalski, pewnie
    jeszcze nie raz zmierzę sobie amperomierzem napięcie :-))

    Gdzie kupię te bezpieczniki w ilości 2-3 sztuki za $5 w sumie z wysyłką?
    :-)

  • 2. Data: 2017-08-16 17:29:49
    Temat: Re: zadziwiająco drogie bezpieczniki topikowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    https://images-cdn.9gag.com/photo/a9M9BGL_700b.jpg

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-08-16 18:38:23
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 16/08/2017 15:59, Pszemol wrote:
> [...]
    > jeszcze nie raz zmierzę sobie amperomierzem napięcie :-))
    >
    > Gdzie kupię te bezpieczniki w ilości 2-3 sztuki za $5 w sumie z wysyłką?

    ogolnie bezpieczniki HRC tyle kosztuja.

    ebay, chiny

    http://www.ebay.com/itm/222258456203

    Ktos na jutjubie porównywal z oryginałami - dokładnie takie same.

    c.

  • 4. Data: 2017-08-16 19:57:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    20KLK.pdf

    > https://images-cdn.9gag.com/photo/a9M9BGL_700b.jpg

    2000 A slow blow jest najlepszy! Choć 350A z efektami dźwiękowo-wizualnymi
    też niezły :-)

    A serek 16Amperowy mi się cholera do miernika nie zmieści ;-)

  • 5. Data: 2017-08-16 19:57:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cezar <c...@B...pl.invalid> wrote:

    20KLK.pdf

    > ogolnie bezpieczniki HRC tyle kosztuja.
    >
    > ebay, chiny
    >
    > http://www.ebay.com/itm/222258456203
    >
    > Ktos na jutjubie porównywal z oryginałami - dokładnie takie same.

    No tak trzeba zrobić, bo DigiKey jakiś pazerny jest...

  • 6. Data: 2017-08-16 19:58:13
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik Pszemol napisał:

    > Znalazłem inne sklepy wysyłkowe gdzie jest on za $6.6/sztukę ale z wysyłką
    > wciąż drogo

    To ile wy zarabiacie w tym Archeo że AŻ tak dziadujecie?
    W PL kupuje się taki bezpiecznik do (drogiej) sondy po stawkach
    europejskich i nikt się nie krzywi, a Wy macie stawki 4x większe w usiech
    i marudzicie. Rozumiem 20-2000 szt, wtedy można koszta optymalizować,
    ale 2-3? Daj spokój.

  • 7. Data: 2017-08-16 19:59:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > europejskich i nikt się nie krzywi, a Wy macie stawki 4x większe w usiech
    > i marudzicie. Rozumiem 20-2000 szt, wtedy można koszta optymalizować,

    Archeo? :-)

  • 8. Data: 2017-08-16 20:02:09
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Ale po co kupować? Spróbuj sam zrobić: http://imgur.com/HjqfZZh

  • 9. Data: 2017-08-16 20:44:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 19:59, Pszemol pisze:

    > Archeo? :-)
    To chyba z Seksmisji :)
    A bezpiecznik bym polutował drucikami z dwóch trzech zwykłych
    bezpieczników wylutowanych, oczywiście o tym samym amperażu.
    Ciężko ale da się.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-08-16 20:51:24
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-08-2017 16:59, Pszemol wrote:
> [...]
    > jeszcze nie raz zmierzę sobie amperomierzem napięcie :-))
    >
    > Gdzie kupię te bezpieczniki w ilości 2-3 sztuki za $5 w sumie z wysyłką?

    Rozważyłbym wlutowanie bezpiecznika polimerowego.
    K.