  • 1. Data: 2015-03-30 23:38:39
    Temat: zagadka
    Od: megrims <m...@i...peel>

    Zamówiłem sobie w końcu kolejną furę do zabawy.
    911 turbo ciągle w serwisie. CL tylko mieli walcami
    przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?
    w 5 pytań da się zgadnąć.

  • 2. Data: 2015-03-30 23:44:09
    Temat: Re: zagadka
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-03-30 o 23:38, megrims pisze:
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    1.Czy posiada filtr DPF? :)

  • 3. Data: 2015-03-30 23:53:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

    > 1.Czy posiada filtr DPF? :)

    1.1 Czy posiada filtr z kontrolką? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-03-30 23:54:33
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    megrims <m...@i...peel> napisał(a)
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    Zaryzykuje w 1.

    Nowy Type-R?

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2015-03-31 01:17:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...peel> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    Z jakiego kraju pochodzi marka samochodu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-03-31 02:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > 1.1 Czy posiada filtr z kontrolką? :)

    Automat? ;-P

  • 7. Data: 2015-03-31 06:45:27
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-03-30 23:38, megrims wrote:
> [...]
    > przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
    > hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?

    nie ma DPF, automat, niemcy.

  • 8. Data: 2015-03-31 07:24:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-03-31 o 06:45, megrims pisze:

    > nie ma DPF, automat, niemcy.

    Scirocco III?

  • 9. Data: 2015-03-31 07:40:20
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > nie ma DPF, automat, niemcy.

    moje pytanie to czy to RWD, a odpowiedź: 1M

    Łukasz

  • 10. Data: 2015-03-31 09:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...peel ...

    > nie ma DPF, automat, niemcy.

    A tu mówią ze automat to nie jedzie...
    Ale skoro 911 nie bedziesz uzywał to moze ci przechowac? :)