  • 1. Data: 2018-04-03 23:49:47
    Temat: zasięg
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy w dzisejszych czasach trudniej się dodzwonić na zadupie?
    Mam wrażenie, że tak. Telefon na wygwizdzie to nowy Samsung Galaxy S4.
    Albo nikt nie odbiera i przychodzi sms albo głos robota i sztachety.

    A może w komórce trzeba ustawić wymusić najniższy tryb ręcznie?

    Na chłopski rozum to czipsety transcivera w 2018 powinny być czulsze
    niż w 2006.

    Kupiliśmy starter Plus do neta wsadzony do Huawei E3131h-2 co chwilę
    się rozłącza. Oryndż trzyma o wiele dłużej.

    Chyba operatorzy przestali stawiać nowe maszty albo jest tyle sępów do
    streamingu że zadusili urządzenia.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-04-04 06:48:41
    Temat: Re: zasięg
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.04.2018 o 23:49, PiteR pisze:
    > Telefon na wygwizdzie to nowy Samsung Galaxy S4.

    Kto jeszcze sprzedaje te nowe telefony?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-04-04 11:51:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Czy w dzisejszych czasach trudniej się dodzwonić na zadupie?
    >Mam wrażenie, że tak. Telefon na wygwizdzie to nowy Samsung Galaxy
    >S4.

    Jak nowy, oni go nie robia od kilku lat :-)

    >Albo nikt nie odbiera i przychodzi sms albo głos robota i sztachety.

    Telefony to skomplikowana bajka sie zrobila :-)
    Wlasnie mialem przyklad w weekend - dzwonie z orange/nju do samsunga w
    plusie - dluga cisza i "abonent nie odpowiada" czy ze wylaczony.
    I tak pare razy w pol godziny.

    Jade, osoba zeznaje ze sms przychodza, z kims tez rozmawiala - telefon
    dziala.
    Dzwonie - powtorka z rozrywki, u niej glucho.
    Ona dzwoni do mnie - dziala.
    Ja do niej - dziala.

    I kto zawinil - Orange, plus, samsung ?

    >A może w komórce trzeba ustawić wymusić najniższy tryb ręcznie?
    >Na chłopski rozum to czipsety transcivera w 2018 powinny być czulsze
    >niż w 2006.

    Mam pewne watpliwosci. Myslisz, ze ulepszyli ?
    A moze zrobili taniej, ale gorzej. Gorzej jest nieznacznie, a taniej
    znacznie :-)

    I w dodatku 99% kilentow nie przeszkadza, bo maja blisko do BTS :-)

    >Chyba operatorzy przestali stawiać nowe maszty albo jest tyle sępów
    >do
    >streamingu że zadusili urządzenia.

    Streaming zasadniczo nie powinien zaduszac, ale zjawisko "oddychania"
    komorki jest juz znane.

    Co do stawiania - zdaje sie, ze w wielu przypadkach koncza sie
    operatorom umowy, jak sie klient przestraszyl raka, czy z innych
    powodow, to moze byc problem z przedluzeniem. I chyba sie troche BTS
    likwiduje.

    A jeszcze Demobil poklocil sie z Orange, i wspolna siec bedzie ... no
    jeszcze nie wiadomo co bedzie :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-04-07 18:05:45
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 4 Apr 2018 06:48:41 +0200, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:

    >Kto jeszcze sprzedaje te nowe telefony?

    Aliexpress ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2018-04-08 19:51:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Jak nowy, oni go nie robia od kilku lat :-)

    "Nowy" w sensie, że przeleżał w pudełku :)
    Tak jak moja Nokia 6070. Ani jednej ryski. Robię furrorę w metrze.

    hehe no tak

    --
    Piotrek

    Samsung SGH-J200
    the best

  • 6. Data: 2018-04-08 21:42:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.04.2018 o 11:51, J.F. pisze:
> [...]
    > dziala.
    > Dzwonie - powtorka z rozrywki, u niej glucho.

    w podobnych przypadkach z mojego podwórka (podobnych, nie identycznych)
    wystarczyło przełączyć telfon w tryb tylko gsm. znaczy nie lte, nie
    roaming i inne pierdoły. działa w 100% odpowiedzialnie. a jak muszę
    skorzystać z lte i przełącze w automatyczny wybór - znowu to samo. niby
    jestem cały czas w zasięgu, ale raz lte, potem g3, a na koncu "e" -
    czyli gsm. i w losowych momentach dostaje sms a - ktoś dzwonił.

    ToMasz