  • 1. Data: 2017-08-09 09:56:55
    Temat: zasięg Play
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Byłem w lesie w okolicach Limanowej (małopolska).
    Telefon w Play.
    I poza zasięgiem.
    Tmobil miał cały czas.
    Jak to jest z tymi roamingami?

  • 2. Data: 2017-08-09 10:10:56
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 09:56, Bolko pisze:
    > Byłem w lesie w okolicach Limanowej (małopolska).
    > Telefon w Play.
    > I poza zasięgiem.
    > Tmobil miał cały czas.
    > Jak to jest z tymi roamingami?

    http://antyweb.pl/roaming-krajowy-w-play-nie-dziala-
    tmobile-orange/

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 3. Data: 2017-08-09 13:38:20
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 09.08.2017 o 10:10, Chris pisze:

    > http://antyweb.pl/roaming-krajowy-w-play-nie-dziala-
    tmobile-orange/

    Po prostu play ma duże zadłużenie u innych operatorów i nie chcą im już
    włączać roamingu. Tak kończy się stosowanie cen dumpingowych.

  • 4. Data: 2017-08-09 20:11:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 09:56, Bolko pisze:
    > Byłem w lesie w okolicach Limanowej (małopolska).
> [...]

    Nie wiem jak z roamingami krajowymi, ale zasięg Play jest czysto
    teoretyczny, i mam miejsca u siebie w okolicy, gdzie mam zasięg PLUS,
    T_Mobile, Orange, ale zero zasięgu Playa - tzn pokazuje kreskę, ale ani
    nie zadzwonisz, ani nie odbierzesz. Trzeba ręcznie przełączyć na innego
    operatora jak chcesz porozmawiać. Także czysta fikcja.
    Wracam z wakacji i we wrześniu uciekam od pseudozasięgu wszystkich i
    wszystkiego w Play.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-08-09 21:02:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 20:11, Irokez pisze:

> [...]
    > nie zadzwonisz, ani nie odbierzesz. Trzeba ręcznie przełączyć na innego
    > operatora jak chcesz porozmawiać. Także czysta fikcja.

    Co jest czystą fikcją także?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2017-08-09 21:12:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.08.2017 o 20:11, Irokez pisze:

> [...]
    > teoretyczny, i mam miejsca u siebie w okolicy, gdzie mam zasięg PLUS,
    > T_Mobile, Orange, ale zero zasięgu Playa - tzn pokazuje kreskę, ale ani
    no bo niema tam nadajnika Playa. jest gdzieś na granicy zasięgu i tyle.
    jak zaczniesz przemieszczać się z telefonem, to urządzenie raz będzie
    miało sygnał playa, raz nie, więc jeszcze sam zacznie się przełączać, co
    może być dodatkowo problematyczne
    > Trzeba ręcznie przełączyć na innego
    > operatora jak chcesz porozmawiać.
    czyli zero problemu? "przeszedłeś" do playa, okazało się że zasięg
    playa jest dupiaty, wybierasz ( w zeszłym roku) dowolnego innego
    operatora i spoko?

    > Także czysta fikcja.
    > Wracam z wakacji i we wrześniu uciekam od pseudozasięgu wszystkich i
    > wszystkiego w Play.
    Twoja wola, nikt Ci nie zabrania. ale oszczędź nam zwierzeń na temat
    powodu, bo albo jesteś naprawdę mało kumaty, albo szukasz sobie powodów
    jak 17 letnia dziewczyna ze skłonnością do fochów

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-08-09 21:38:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 21:12, ToMasz pisze:
> [...]
    > jak zaczniesz przemieszczać się z telefonem, to urządzenie raz będzie
    > miało sygnał playa, raz nie, więc jeszcze sam zacznie się przełączać, co

    No właśnie jest problematyczne...
    Albo się w końcu przełączy łaskawie w roaming albo telefon głupieje i
    zasięg znika całkiem. Pomaga wyłącz-włącz tryb samolotowy aby ponownie
    logowanie przeprowadzić. Efekt taki mamy na telefonach LG G3 , LG K10 i
    na kupionym miesiąc temu LG G5.

    > czyli zero problemu? "przeszedłeś" do playa, okazało się że zasięg
    > playa jest dupiaty, wybierasz ( w zeszłym roku) dowolnego innego
    > operatora i spoko?

    Nie było problemów przez 4 lata.
    Rok temu zaczęło się sypać, myśleliśmy że to telefony i wysyłaliśmy na
    gwarancję. Ale jak nówka LG G5 po kilku dniach taki sam zwis zaliczył...
    Na tą chwilę jeden abo już przeniesiony z powrotem do Plusa, drugi abo
    ma termin na 10 września, trzeci i czwarty jest w trakcie "wakacji" więc
    jak wrócimy z wyjazdów załatwiamy przesiadkę.
    I będzie spoko.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2017-08-10 09:14:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-09 o 09:56, Bolko pisze:
    > Byłem w lesie w okolicach Limanowej (małopolska).
> [...]

    U mnie (prowincja w centralnej Polsce) Play wykorzystuje T-Mobille w
    roamingu. I to do tej sieci telefon loguje się w pierwszej kolejności.

  • 9. Data: 2017-08-10 09:15:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > innego operatora jak chcesz porozmawiać. Także czysta fikcja.
    > Wracam z wakacji i we wrześniu uciekam od pseudozasięgu wszystkich i

    Telefon nie przełącza automatycznie? Dziwne.. a może nie masz
    ustawionego aparatu na "automat"?

  • 10. Data: 2017-08-10 12:25:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-08-17 o 09:14, Trybun pisze:

    > U mnie (prowincja w centralnej Polsce) Play wykorzystuje T-Mobille w
    > roamingu. I to do tej sieci telefon loguje się w pierwszej kolejności.

    Ja nigdy w PLAY-u nie miałem telefonu, ale wielu znajomych się
    przesiadało, bo w górach każda sieć miewała dziury i tu teoretycznie
    PLAY się sprawdzał. Z faktu,ze wszyscy stamtąd uciekli wnoszę, że chyba
    nie było zbyt kolorowo.

    Pamiętam, jak kolega kiedyś próbował w tym PLAY-u znaleźć coś w
    Internecie. Jakąś pierdołę. Chyba dokładny adres. I ja kierowałem, a on
    w telefonie przez 100 km grzebał. Nigdy nie był na tyle w Internecie, by
    to znaleźć. W końcu zatrzymałem się i w mało funkcjonalnym internetowo
    SOLID znalazłem to w kilkadziesiąt sekund.