  • 1. Data: 2017-07-02 20:32:13
    Temat: zasilacz ładowarka 27.8v
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://piterpro.private.pl/img/GLOBTEK_GS-1698.jpg

    do dzwigu Human Care Roomer 5200 została zagubiona przy remoncie domu.

    Może gdzieś to kupi szybko a może nie. Chciałbym wspomóc zdalnie
    człowieka który ma jako takie pojęcie o prądzie.

    Myślę o jakimś zasilaczu impulsowym z prką z Alledrogo. Ustawiłby sobie
    te +27.8v patrząc w multimetr. W srodku dwa akku 12v połączone
    szeregowo. A może dać dwa zasilacze 13.8v połączone szeregowo?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-07-02 20:57:59
    Temat: Re: zasilacz ładowarka 27.8v
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-02 o 20:32, PiteR pisze:
> [...]
    > te +27.8v patrząc w multimetr. W srodku dwa akku 12v połączone
    > szeregowo. A może dać dwa zasilacze 13.8v połączone szeregowo?

    A dlaczego nie jeden?

    https://www.cyberbajt.pl/produkt/3003/impulsowy-zasi
    lacz-buforowy-mean-well-35w-276v.html#szczegoly_prod
    uktu

  • 3. Data: 2017-07-02 21:40:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.07.2017 o 20:32, PiteR pisze:
> [...]
    > te +27.8v patrząc w multimetr. W srodku dwa akku 12v połączone
    > szeregowo. A może dać dwa zasilacze 13.8v połączone szeregowo?

    dlamnie jest trochę dziwna ta dokładność. nie wiem co to za urządzenie,
    ale dziwne napięcie. podejrzewam że niewielka różnica napięcia
    zasilającego nie wpłynie negatywnei na działanie. można by spróbować
    zasilacz z drukarki hp:
    http://allegro.pl/org-hp-0957-2093-32v-2500ma-3pin-f
    -vat-i6750874643.html
    i po analizie urządzenia (tego romera) podłączyć go i koniec. jak ktoś
    ma obawy, to można kupić "konwerter" step up, albo step down. I w
    zależności od chęci podnieść z np 12v w góre (dużo tego) albo z tego
    HPka 3 volty w dół.

    ToMasz

    Ps nie podłączałbym dwóch zasilaczy równolegle. to działa, ale kij wie
    co się stanie w przypadku przeciążenia, awarii jednego....

  • 4. Data: 2017-07-02 22:38:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    t-1 pisze tak:

    > A dlaczego nie jeden?
    >
    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/3003/impulsowy-zasi
    lacz-buforowy-m
    > ean-well-35w-276v.html#szczegoly_produktu

    hehe no tak tenkju sir

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-07-02 22:54:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

> [...]
    > urządzenie, ale dziwne napięcie. podejrzewam że niewielka różnica
    > napięcia zasilającego nie wpłynie negatywnei na działanie. można

    dokładność 27.8v to napięcie ładowania dwóch akku 12v

    Co będzie jak w samochodzie zapodasz 16v zamiast 13.9v?
    Będzie źle. Wiem bo osobiście zniszczyłem nowy akumulator buforowy.

    Niewiele osób wie że na mrozie jest 14.4v a w upały 13.8v
    Dlatego trzeba mieć pewny miernik.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2017-07-03 06:54:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Jul 2017 21:54:52 +0100, PiteR napisał(a):
    > Niewiele osób wie że na mrozie jest 14.4v a w upały 13.8v
    > Dlatego trzeba mieć pewny miernik.

    Sa na allegro zasilacze laboratoryjne 30V, z galkami i z miernikami.

    J.

  • 7. Data: 2017-07-03 08:55:16
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 02.07.2017 o 22:54, PiteR pisze:

    > dokładność 27.8v to napięcie ładowania dwóch akku 12v
    strasznie kijowy ten układ ładujący. Ale tak jak pisałem, "zdejmij"
    sobie te parę wolt step downem, albo kup gotowca za 3 razy tyle

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-07-03 09:58:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    ToMasz pisze tak:

> [...]

    >Będzie źle. Wiem bo osobiście zniszczyłem nowy akumulator buforowy.
    >Niewiele osób wie że na mrozie jest 14.4v a w upały 13.8v

    Ten zasilacz zapewne da sie przerobic na 27.8v i to prosto.
    W dodatku ma srubki - to odpadnie ciecie obudowy :-)

    J.