  • 1. Data: 2012-10-31 11:24:47
    Temat: zasilić router
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Chwilowe (1-2 sek) zaniki prądu zaczynają dawać się we znaki wywołując
    restart routera. Wpadłem na pomysł zasilenia go zasilaczem buforowym
    http://allegro.pl/zasilacz-buforowy-12v-24w-bateria-
    ups-i2742397252.html

    przewaga nad UPS to niższa cena i nieporównywalnie dłuższy czas
    podtrzymania.
    Co o tym myślicie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-31 12:26:30
    Temat: Re: zasilić router
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-10-31 11:24, M1SLQ pisze:
> [...]
    ups-i2742397252.html

    > przewaga nad UPS to niższa cena i nieporównywalnie dłuższy czas
    Jeśli twój router akceptuje zasilanie 12V oraz ma pobór pradu do 2A, to
    jak najbardziej sensowne rozwiązanie, eliminuje routerowy zasilacz
    (często dość badziewny) oraz robi za UPS. Gorzej jeśli potrzebujesz np
    +5v - to trzeba by dodać jeszcze jakąś przetworniczkę, chocby na lm2576,
    byle nie na 7805 ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-10-31 14:18:39
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ups-i2742397252.html
    > przewaga nad UPS to niższa cena i nieporównywalnie dłuższy czas

    Bardzo fajny UPS w fajnej cenie.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2012-10-31 15:12:42
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    ja mysle zasilac laptopa fotoogniwem 12V 200W ktore mozna zainstalowac na dachu

  • 5. Data: 2012-10-31 15:16:19
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 31 października 2012 (11:24:47) napisano:

> [...]
    ups-i2742397252.html

    > przewaga nad UPS to niższa cena i nieporównywalnie dłuższy czas

    IMHO to jest najlepsze możliwe rozwiązanie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 6. Data: 2012-10-31 15:29:42
    Temat: Re: zasilic router
    Od: "Adam Koltowski" <a...@u...interia.pl>

    Uzytkownik "krzychu" <k...@p...okay.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > ja mysle zasilac laptopa fotoogniwem 12V 200W ktore mozna zainstalowac na
    > dachu

    To interesujace - mozesz podac jakiegos linka ??

  • 7. Data: 2012-10-31 22:08:35
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    ups-i2742397252.html

    > przewaga nad UPS to niższa cena i nieporównywalnie dłuższy czas

    Że będzie banglać. Ja kiedyś, przy dłuższej przerwie w dostawie prądu,
    podłączyłem Liveboxa do... akumulatora motocyklowego. :P Działał i nic
    mu się nie stało.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2012-10-31 22:47:58
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.10.2012 11:24, M1SLQ pisze:
> [...]
    ups-i2742397252.html

    > przewaga nad UPS to niższa cena i nieporównywalnie dłuższy czas

    myślę że ma to fajny opis, i obudowę. jak masz zasilacz, zwykły taki
    lekko ponad 12V (zazwyczaj pod obciążeniem mają 12V) możesz podłączyć do
    niego przez 2 diody i żarówkę akumulator. zero procesora, ale za to tanio

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-11-01 12:29:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
    > IMHO to jest najlepsze możliwe rozwiązanie.

    Bzdury. Jak router jest na 12 V to wystarczy kupić akumulator na to
    napięcie.

  • 10. Data: 2012-11-01 15:24:14
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-01 12:29, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bzdury. Jak router jest na 12 V to wystarczy kupić akumulator na to
    > napięcie.

    i co, ładować go z zasilacza od routera?

    Lukasz