  • 1. Data: 2015-05-20 19:53:48
    Temat: zatrzymanie prawka za "dodatkowego" pasażera?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    Mam sprintera zarejstrowanego z 2-ma miejscami. A są trzy. Samochód nie
    był przerabiany ma oryginale siedzenia, pasy. Widocznie przy 1.
    rejestracji w Polsce cos sie komus pomyliło i tak zostało.
    Teraz słyszę, ze mogą zabrać prawo jazdy za przewożenie wiekszej liczby
    pasażerów niż to jest zapisane w dow. rej. Jest się czego bać w moim
    przypadku?
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2015-05-20 20:06:09
    Temat: Re: zatrzymanie prawka za "dodatkowego" pasażera?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Teraz słyszę, ze mogą zabrać prawo jazdy za przewożenie wiekszej
    >liczby pasażerów niż to jest zapisane w dow. rej. Jest się czego bać

    Raczej nie
    1a. Przepisu ust. 1 pkt 1a lit. b nie stosuje się, jeżeli liczba
    przewożonych osób w sposób, o którym mowa w tym przepisie, nie
    przekracza:

    1) 5 - w przypadku przewożenia ich autobusem;

    2) 2 - w przypadku przewożenia ich samochodem osobowym, samochodem
    ciężarowym lub w przyczepie ciągniętej przez ciągnik rolniczy lub
    pojazd wolnobieżny.

    Z drugiej strony ... mozesz wystapic o sprostowanie danych. Teraz
    wszystko oparte o homologacje, to nie widze powodow abys placil, ale
    urzad na pewno bedzie chcial pieniadze :-)

    Bo mandat chyba nadal grozi ...

    J.

  • 3. Data: 2015-05-20 20:11:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-05-20 o 20:06, J.F. pisze:
> [...]
    > wszystko oparte o homologacje, to nie widze powodow abys placil, ale
    > urzad na pewno bedzie chcial pieniadze :-)

    dzięki, mandat jakos przeżyję ;)

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2015-05-21 00:23:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz słyszę, ze mogą zabrać prawo jazdy za przewożenie wiekszej liczby
    > pasażerów niż to jest zapisane w dow. rej. Jest się czego bać w moim

    Spróbuj wyprostować pomyłkę w Urzędzie Komunikacji. Mi się kiedyś udało bez
    problemu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba