  • 1. Data: 2017-02-23 22:12:59
    Temat: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: FreshDriver <n...@d...com>

    Niedawno po raz pierwszy zdałem prawko na samochód osobowy, nie chciałem
    się tu chwalić, tylko mam jedno pytanie, jak mam się zachowywać w
    normalnym ruchu, czyli nie nauka jazdy ani egzamin na zielonej strzałce?
    Robię tak jak mnie wyuczono, czyli traktuję ją podobnie jak znak STOP i
    prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na mnie. Mam się do tego
    dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne
    służby?

  • 2. Data: 2017-02-23 22:22:09
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "FreshDriver"

[...]
    ---
    Na kilometr jedzie flejmem. Coś poza nim będzie ?

  • 3. Data: 2017-02-23 22:22:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2017 o 22:12, FreshDriver pisze:
    > Mam się do tego
    > dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne
    > służby?

    Trolujesz, czy na poważnie?

    Tak czy inaczej zachowaj rozsądek:P

    Shrek

  • 4. Data: 2017-02-23 22:29:47
    Od: FreshDriver <n...@d...com>

    On 2017-02-23 22:22, Shrek wrote:

    > Trolujesz, czy na poważnie?
    >
    > Tak czy inaczej zachowaj rozsądek:P
    >
    > Shrek
    Poważnie pytam, jeśli to ma jakieś znaczenie chodzi o Poznań, może w
    innych miastach jest inna kultura jazdy, tutaj można dostać wpieprz jak
    w Rosji czy jakimś GTA:
    http://epoznan.pl/komunikacja-news-74210-Po_bojce_ki
    erowcow_na_Jana_Pawla_II_napastnik_ma_spedzic_rok_w_
    wiezieniu

  • 5. Data: 2017-02-23 22:33:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na mnie. Mam się do tego
    > dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne

    Dokładnie.

  • 6. Data: 2017-02-23 22:51:20
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 23.02.2017 o 22:33, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.

    Nie.

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2017-02-23 22:57:44
    Od: "Manik" <g...@o...pl>

    Użytkownik "FreshDriver" <n...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ją podobnie jak znak STOP i prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na

    Ja zawsze zatrzymuję się przed warunkową zieloną strzałką.
    Jeżeli ktoś za mną trąbi, to zatrzymuję się pięć razy dłużej
    i uważnie obserwuję skrzyżowanie.

  • 8. Data: 2017-02-24 00:00:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-23 o 22:12, FreshDriver pisze:
> [...]
    > prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na mnie. Mam się do tego
    > dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne

    Jeżeli będziesz jechał akurat przede mną, to rób, jak ci sumienie i
    rozsądek oraz najlepsza wiedza dyktuje. Sam odpowiadasz za ew.
    konsekwencje swoich poczynań na drodze. No, może niezupełnie, bo
    niewinne osoby mogą ponieść konsekwencje na całe życie, albo stracić
    życie w wyniku twoich poczynać. W każdym razie nie będę trąbił, mrugał,
    ani też wysiadał z samochodu.

  • 9. Data: 2017-02-24 00:04:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Feb 2017 22:12:59 +0100, w
    <58af505c$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>, FreshDriver <n...@d...com>
    napisał(-a):

    > traktuję ją podobnie jak znak STOP i
    > prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na mnie.

    Trąbienie na takich to buractwo. Zatrzymywanie się zresztą też ;).

  • 10. Data: 2017-02-24 01:02:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Mam się do tego
    > dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne
    > służby?

    Często zielona strzałka jest tam, gdzie powinien być normalny kierunkowy
    sygnalizator. Skręcanie na zielonej strzałce jest najbezpieczniejsze, bo
    piesi mają czerwone na ulicy, w którą skręcasz. Zatrzymywanie się
    każdego skręcającego samochodu przed strzałką nie ma żadnego sensu,
    zwiększa szansę na kolizję i powoduje utrudnianie ruchu. No chyba, że
    widok na przejście zasłania Ci wielka ciężarówa a zza niej wyjeżdża
    właśnie rowerzysta. Tyle praktyka, a teorię znasz.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa