  • 1. Data: 2016-05-19 15:20:25
    Temat: zawracanie
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Czy na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym można zawrócić jeśli strzałka na
    sygnalizatorze jest tylko w lewo tj. nie ma strzałki do zawracania?

    Przykład:
    https://www.google.pl/maps/@52.1793453,20.9783945,3a
    ,75y,336.22h,70.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1u06nqM_-9iT
    gjqzfyAGIA!2e0!7i13312!8i6656

    Czy będąc na skrajnym lewym pasie (jak te dwa samochody na zdjęciu z
    streetview) można zawrócić czy trzeba skręcić w lewo zgodnie z
    sygnalizatorem?

    Krystek

  • 2. Data: 2016-05-19 15:30:24
    Temat: Re: zawracanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Krystek wrote:

> [...]
    >
    > Czy będąc na skrajnym lewym pasie (jak te dwa samochody na zdjęciu z
    > streetview) można zawrócić czy trzeba skręcić w lewo zgodnie z

    nie można zawrócić.
    Polecam lekturę PoRD i Rozporządzenia o znakach

    a że to swoją drogą debilizm bo od tego są znaki a nie sygnalizatory

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-05-19 15:42:43
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@u...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    >
    > Czy będąc na skrajnym lewym pasie (jak te dwa samochody na zdjęciu z
    > streetview) można zawrócić czy trzeba skręcić w lewo zgodnie z

    nie możesz tam zawracać

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2016-05-19 15:44:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Polecam lekturę PoRD i Rozporządzenia o znakach
    >
    > a że to swoją drogą debilizm bo od tego są znaki a nie sygnalizatory

    i jak światła nie będą działać to już można;)
    sprawdziłem- nie ma wcześniej zakazu zawracania

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2016-05-19 15:58:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Krystek,

    Thursday, May 19, 2016, 3:20:25 PM, you wrote:

> [...]
    > Czy będąc na skrajnym lewym pasie (jak te dwa samochody na zdjęciu z
    > streetview) można zawrócić czy trzeba skręcić w lewo zgodnie z

    Nie wolno zawracać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2016-05-19 17:56:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 19.05.2016 15:20, Krystek wrote:

    > Czy będąc na skrajnym lewym pasie (jak te dwa samochody na zdjęciu z
    > streetview) można zawrócić czy trzeba skręcić w lewo zgodnie z
    > sygnalizatorem?

    Można, tylko nie wolno;)

    Shrek

  • 7. Data: 2016-05-19 19:26:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.05.2016 o 15:20, Krystek pisze:
    > Czy na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym można zawrócić jeśli strzałka na
    > sygnalizatorze jest tylko w lewo tj. nie ma strzałki do zawracania?

    Nie.

  • 8. Data: 2016-05-20 06:25:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-19 o 19:26, Cavallino pisze:

    > Nie.

    Tak samo przestrzegane, jak stawanie na zielonej strzałce.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-05-20 08:10:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 15:44, tck pisze:

> [...]
    gjqzfyAGIA!2e0!7i13312!8i6656

    > i jak światła nie będą działać to już można;)
    > sprawdziłem- nie ma wcześniej zakazu zawracania

    Na skrzyżowaniu z przykładu nie, bo wysepki nie pozwolą, ale na
    "normalnym" nie widzę przeszkód.
    Z działającymi światłami zakaz jest z powodu możliwości znalezienia się
    na "pasie bezkolizyjnym" kogoś kto ma zielone.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2016-05-20 09:40:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Tak samo przestrzegane, jak stawanie na zielonej strzałce.

    a to już insza inszość :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?