  • 1. Data: 2015-04-24 13:10:18
    Temat: zbieżność
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam,
    byłem dziś sprawdzić zbieżność bo piszczą mi koła na zakrętach i panowie powiedzieli,
    że mam prawidłową...
    Na moje pytanie co to za czerwone liczby na tylnej osi powiedzili ze to nie
    przeszkadza, ze tak mogę jeździć..

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIWW5vRW
    tJSU1hXzA&authuser=0

    Skasowali 40zł za sprawdzenie.
    Mam jechać z reklamacja??

  • 2. Data: 2015-04-24 16:04:19
    Temat: Re: zbieżność
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2015 13:10:19 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    powiedzieli, że mam prawidłową...
    > Na moje pytanie co to za czerwone liczby na tylnej osi powiedzili ze to nie

    Sprawdź czy jednakowo zużywają się opony.

  • 3. Data: 2015-04-25 13:27:58
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-24 o 13:10, uciu pisze:
> [...]
    powiedzieli, że mam prawidłową...
    > Na moje pytanie co to za czerwone liczby na tylnej osi powiedzili ze to nie

    Aby porządnie ustawić zbieżność to auto musi być bez żadnej najmniejszej
    usterki zawieszenia. Twoje widać nie jest i zrobili tylko to na co ich
    było stać.

  • 4. Data: 2015-04-25 15:50:37
    Od: k...@g...com

> [...]
    powiedzieli, że mam prawidłową...
    > Na moje pytanie co to za czerwone liczby na tylnej osi powiedzili ze to nie

    Po co dajesz linka który nie otwiera się normalnie, tylko jakieś zgody są potrzebne.

  • 5. Data: 2015-04-27 11:11:55
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 24.04.2015 13:10, uciu wrote:
> [...]
    powiedzieli, że mam prawidłową...
    > Na moje pytanie co to za czerwone liczby na tylnej osi powiedzili ze to nie

    Ja tak mam u siebie na tylnej osi. Jest ciut ponad granice normy. Jedna
    opona zuzywa sie znacznie szybciej.
    Winna jest lekko krzywa oska lub nadwozie.

    Na pewno tak nie ma byc:)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z