  • 1. Data: 2019-08-24 09:47:10
    Temat: zbieżność/geometria - pytanie
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    W wyniku złego ustawienia zjechała mi się część opony.

    Pytanie, czy do dobrego wyregulowania zbieżności konieczne jest założenie
    opon nowych,
    czy może można ją poprawnie wyregulować na oponie nierównomiernie zużytej
    a z wymianą poczekać do momentu zmiany letnich na zimówki?

  • 2. Data: 2019-08-24 12:18:11
    Temat: Re: zbieżność/geometria - pytanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 09:47, zhbick pisze:
> [...]
    > czy może można ją poprawnie wyregulować na oponie nierównomiernie zużytej
    > a z wymianą poczekać do momentu zmiany letnich na zimówki?

    IMHO nie ma żadnego znaczenia. OIDP to mocują urządzenia do felg, nie opon.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-08-25 12:36:20
    Od: p...@g...com

    Niekoniecznie. Pytanie jaka to opona i jak duże jest uszkodzenie. Albo zainwestuj 100
    PLN machnij geometrie potem zmiana opon i pojedź z reklamacją porównaj wydruki i daj
    znać ;-)

    Ps gdzieś czytałem że opony o wysokich indeksach prędkości łatwiej ząbkuja ale żeby
    żarło też z przodu to dla mnie nowość.