  • 1. Data: 2019-10-05 12:00:41
    Temat: zdanie starego akumulatora
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Potrzebuję zakupić do celów hobbystycznych samochodowy akumulator i nie mam
    starego na oddanie, czy sprzedawcy mogą robić problem, jeśli w zamian oddam
    zużyty akumulator z UPS'a?

  • 2. Data: 2019-10-05 12:05:25
    Temat: Re: zdanie starego akumulatora
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-10-05 o 12:00, zhbick pisze:
    > Potrzebuję zakupić do celów hobbystycznych samochodowy akumulator i nie
    > mam starego na oddanie, czy sprzedawcy mogą robić problem, jeśli w
    > zamian oddam zużyty akumulator z UPS'a?

    A kaucja to jakiś problem?
    Wiem 30 zeta więcej..

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-10-05 12:12:16
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A kaucja to jakiś problem?
    > Wiem 30 zeta więcej..

    Niby nie,
    ale raz, że nie posiadanie akumulatora dla środowiska naturalnego nie jest
    uciążliwością (więc po co i za co miałbym płacić? Nie taki jest sens Ustawy,
    która nakłada ów obowiązek zwrotu starego akumulatora, lub opłaty 30 zł)
    a dwa - mam kilka słabych akku z UPSów, które już czas zmienić i mam po raz
    kolejny płacić, jeśli je oddam w jakimś punkcie, który takie akumulatory
    przyjmuje? UPSów nie potrzebuję, więc tym bardziej nie będę do nich kupował
    akumulatorów.

  • 4. Data: 2019-10-05 13:26:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** zhbick pisze tak:

    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Niby nie,

    Kiedyś za kaucję nie dało się zapłacić kartą. Taki zonk.
    Czuj się ostrzeżony :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2019-10-05 13:33:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-10-05 12:00, zhbick wrote:
    > Potrzebuję zakupić do celów hobbystycznych samochodowy akumulator i nie mam
    > starego na oddanie, czy sprzedawcy mogą robić problem, jeśli w zamian oddam
    > zużyty akumulator z UPS'a?

    tam jest warunek bodajże +- 20% pojemności

  • 6. Data: 2019-10-05 13:56:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki warunek? Sam to wymysliles czy ktoś Ci powiedział?

  • 7. Data: 2019-10-05 15:32:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-05 13:33, m4rkiz wrote:

    > tam jest warunek bodajże +- 20% pojemności

    Pojemności ... elektrycznej?

  • 8. Data: 2019-10-05 16:30:43
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup

    > Pojemności ... elektrycznej?

    Ciężko uwierzyć w taki wymóg, bo akumulator na wykończeniu, który jeszcze
    latem potrafi skutecznie zakręcić rozrusznikiem, potrafi mieć 10% pojemności
    nominalnej...

  • 9. Data: 2019-10-05 17:10:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** zhbick pisze tak:

    > a dwa - mam kilka słabych akku z UPSów, które już czas zmienić i
    > mam po raz kolejny płacić, jeśli je oddam w jakimś punkcie, który
    > takie akumulatory przyjmuje?

    Zawieź je na złom dostaniesz zł.
    Weź potem te zł na kaucję.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2019-10-05 18:05:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-05 16:30, zhbick wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Ciężko uwierzyć w taki wymóg, bo akumulator na wykończeniu, który
    > jeszcze latem potrafi skutecznie zakręcić rozrusznikiem, potrafi mieć
    > 10% pojemności nominalnej...

    Więc się głupio pytam