  • 1. Data: 2018-12-06 01:48:10
    Temat: zestaw TPMS do samochodu
    Od: kk <k...@o...pl>

    Tak se szukałem czegoś i natrafiłem na zestaw TPMS:
    - 4 czujniki ciśnienia
    - wyświetlacz

    http://niusy.pl/@allegro.pl/a58

    Czyż nie fajne?

  • 2. Data: 2018-12-06 12:41:08
    Temat: Re: zestaw TPMS do samochodu
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 01:48:23 UTC+1 użytkownik kk napisał:
    > Tak se szukałem czegoś i natrafiłem na zestaw TPMS:
    > - 4 czujniki ciśnienia
    > - wyświetlacz
    >
    > http://niusy.pl/@allegro.pl/a58
    >
    > Czyż nie fajne?

    Moim zdaniem fajne i dobra cena, za same 4 zamienniki czujników zapłaciłem ponad 400.

    pablo

  • 3. Data: 2018-12-06 13:13:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pablo Eldiablo" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Moim zdaniem fajne i dobra cena, za same 4 zamienniki czujników zapłaciłem
    > ponad 400.

    Potwierdzam - tanie jak barszcz.

  • 4. Data: 2018-12-06 17:02:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > http://niusy.pl/@allegro.pl/a58

    Czy użycie tego serwisu wskazuje, że kk to Piotr T.?

  • 5. Data: 2018-12-06 18:42:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 13:13, Pszemol pisze:
    > "Pablo Eldiablo" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Potwierdzam - tanie jak barszcz.

    A ktoś potwierdzi, czy to w ogóle działa?
    Laguna miała takie wentyle, ale odbiornik był pod płytą podłogową.
    Tutaj odbiornik jest wbudowany w wyświetlacz i pomiędzy nadajnikiem a
    odbiornikiem jest co najmniej jedna blacha do pokonania.
    Obstawiam że więcej nie działa niż działa.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2018-12-06 19:05:58
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 12:41, Pablo Eldiablo wrote:

    > Moim zdaniem fajne i dobra cena, za same 4 zamienniki czujników zapłaciłem ponad
    400.

    Z tego co pamiętam, jak rozważałem dokupienie czujników i znalazłem je
    to jeden kosztował 400. Nadal mniej więcej tyle kosztują. A rozbiło się
    o to, że trzebaby jeszcze kupić sprzęt do programowania auta za kilka
    stówek, albo to komuś zlecić.

    Jak widać da się to zrobić po rozsądnej cenie.

  • 7. Data: 2018-12-06 19:06:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 17:02, Queequeg wrote:

    > Czy użycie tego serwisu wskazuje, że kk to Piotr T.?

    Szukasz męża?

  • 8. Data: 2018-12-06 20:35:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > odbiornikiem jest co najmniej jedna blacha do pokonania.
    > Obstawiam że więcej nie działa niż działa.

    To jest jedna sprawa.

    A inna jest żywotnosc baterii - w oryginalnych bateria starcza na 10 lat
    choc nie jest wymienialna.
    Ciekawe jak bedzie tutaj.

  • 9. Data: 2018-12-06 21:29:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 20:35, Pszemol wrote:

    > To jest jedna sprawa.
    >
    > A inna jest żywotnosc baterii - w oryginalnych bateria starcza na 10 lat
    > choc nie jest wymienialna.
    > Ciekawe jak bedzie tutaj.

    Więc pytanie nie jest o baterie tylko wymienność czujników.

  • 10. Data: 2018-12-06 21:34:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Więc pytanie nie jest o baterie tylko wymienność czujników.

    Wymienność definiowana jak?

    Że te z allego wsadzisz do Forda czy Acury zamiast oryginalnych i komputer
    pokładowy Ci wyswietli poprawnie cisnienie opon na desce rozdzielczej?

    Wątpię.