  • 1. Data: 2017-08-12 18:39:12
    Temat: zestaw dla Windows XP?
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no będzie ostro:

    - jaki najnowszy nowy zestaw dla Windows XP?

    - jaki najnowszy nowy laptop dla Windows XP - z RS232?

  • 2. Data: 2017-08-12 19:08:16
    Temat: Re: zestaw dla Windows XP?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/12/2017 6:39 PM, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > - jaki najnowszy nowy laptop dla Windows XP - z RS232?

    http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-usb-na-rs232-
    com-rs-232-fv-gw-i5215826404.html

  • 3. Data: 2017-08-12 21:36:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-usb-na-rs232-
    com-rs-232-fv-gw-i5215826404.html

    To nie zawsze działa zwłaszcza dla starego oprogramowania np. LM90
    (GE-Fanuc) ale da się obejść :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2017-08-12 21:43:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/12/2017 9:36 PM, marfi wrote:
    com-rs-232-fv-gw-i5215826404.html
    > To nie zawsze działa zwłaszcza dla starego oprogramowania np. LM90
    > (GE-Fanuc) ale da się obejść :)

    Stawiasz VirtualBoxa z jakimś systemem. Przekierowujesz port USB-COM na
    sprzetowy wewnątrz klienta. W ten sposób na tej przelotce można odpalić
    nawet programy MSDOS.

  • 5. Data: 2017-08-13 10:21:59
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wybaczy mi śmiałość

    ale można prosić o wyjaśnienie tego virtual boxa?

  • 6. Data: 2017-08-13 11:27:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/13/2017 10:21 AM, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > wybaczy mi śmiałość

    Tylko jeśli dorzuciś coś o PO/EU.

    > ale można prosić o wyjaśnienie tego virtual boxa?

    Trzeba znaleźć w darknecie. Ogólnie nie jest to proste, ale po kilku
    godzinach znalazlem to:

    https://www.virtualbox.org/

    Tutaj jest dostep dla poradników na jakiejś podejrzanej stronie z pornolami:

    https://www.youtube.com/watch?v=DFT9McRVjt4
    https://www.youtube.com/watch?v=oK7L6hqFQNU

  • 7. Data: 2017-08-13 12:24:31
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ale to po angielsku...
    a ja na po angielsku nie zasłużyłem...

  • 8. Data: 2017-08-13 14:55:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Szukać w seriach bizensowych Lenovo, HP (HP Compaq), w Toughbookach.

    -----

  • 9. Data: 2017-08-13 17:38:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-13 o 12:24, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > no ale to po angielsku...
    > a ja na po angielsku nie zasłużyłem...

    Tutaj masz w przyjaznym dla Ciebie języku:
    https://www.youtube.com/watch?v=oKdc0zpLPTk

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2017-08-13 17:43:39
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Tutaj masz w przyjaznym dla Ciebie języku:
    > https://www.youtube.com/watch?v=oKdc0zpLPTk

    to z kolei w języku liderów wojska polskiego
    i przodowników kc-ue - totalnie nie zasłużyłem...