  • 1. Data: 2017-07-25 17:29:57
    Temat: zgooglowacenie...
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś może mi pomóc sam, lub skierować do Kogoś kto wie?

    zrobiłem sobie stronę www, są różne podstrony, jakieś forum itp...

    no i oczywiście robot google to zaindeksował...

    (tu miejsce na refleksję)

    oczywiście porobił cyrki totalne, jakieś wyrwane z kontekstu fragmenty,
    zrobił do nich linki w wynikach wyszukiwania...

    koszmar totalny - co można zrobić?

  • 2. Data: 2017-07-25 17:30:19
    Temat: Re: zgooglowacenie...
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > koszmar totalny - co można zrobić?

    co można zrobić za darmo, a co można zrobić nie za darmo?

  • 3. Data: 2017-08-01 23:05:42
    Od: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>

    > co można zrobić za darmo, a co można zrobić nie za darmo?

    Cześć,

    Zajmuję się takimi rzeczami profesjonalnie i z tego żyję.
    Można to poprawić tak, aby jak np. tu było widać to czego oczekujesz, ale to
    już odpłatnie

    Wiedza poniżej, jak to powinno wyglądać jest bezpłatnie ...

    Poniżej przykład tego co może pokazywać google o stronie
    https://www.google.pl/search?q=site%3Aoccurrence-cou
    nt.vmobile.com.pl&safe=off&hl=pl&gbv=2&oq=site%3Aocc
    urrence-count.vmobile.com.pl&gs_l=heirloom-serp.3...
    3772.9691.0.10027.3.3.0.0.0.0.224.428.0j2j1.3.0....0
    ...1.1.34.heirloom-serp..3.0.0.nnNUK-IwM7k

    Strona ma 3 wersje językowe i dla każdej z nich jest adekwatna zawartość.

    Namiar na mnie znajdziesz tu: http://vmobile.com.pl/

    pozdrawiam,
    Witold Rodzeń

  • 4. Data: 2017-08-03 22:01:33
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziękuję za ofertę,
    a jaki to jest rząd wielkości - stać takiego trójkowego abiturienta
    politechniki warszawskiej jak ja? czy może wymaga wyższej średniej
    skumulowanej?

    i czy powiesz mi jak, czy tylko sam zrobisz i na koniec rzucisz parę
    wniosków końcowych?

    pozdro

    P.S.
    nie obrażaj się, ale debili wokół mnie jest niewyobrażalna ilość...

  • 5. Data: 2017-08-06 22:23:57
    Od: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>

> [...]

    > skumulowanej?

    > i czy powiesz mi jak, czy tylko sam zrobisz i na koniec rzucisz parę

    Na bazie tego co wiem trudno ocenić jaki byłby koszt tego co trzeba zrobić.
    Rząd kwot zależny od tego, jaki efekt ma zostać osiągnięty.

    Jeśli pokażesz co to za strona to obejrzę jej stan i będę mógł coś
    powiedzieć.
    W ramach promocji mogę wskazać słabe strony. Jeśli domyślisz się co zrobić
    dalej to masz bezpłatną pomoc.

    Jeśli nadal potrzebne będą podpowiedzi to część mogę udostępnić bezpłatnie.
    Być może jeśli ktoś z Twoich znajomych będzie szukał usług w tym zakresie
    może Ci przyjść do głowy polecić mu moje usługi ;)

    pozdrawiam / best regards
    Witold Rodzeń

    Tel: (+48) 71 75 75 229, GSM: (+48) 601 594 674, Skype: witold.rodzen
    http://www.vmobile.com.pl (Aplikacje internetowe), https://vmobile.pl
    (e-commerce)