  • 1. Data: 2018-10-27 16:06:47
    Temat: zgubiona karta sim - orange
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Wybieram sie do Polski i nie moge znaleźć karty sim Orange ktorej używalem
    w Polsce parę miesięcy temu.

    Czy da się załatwić jakoś zdalnie wysyłkę nowego SIMa z tym samym numerem
    (i bonusami na koncie) na mój krakowski adres?

    Czy może jedyna opcja to osobista wizyta w salonie Orange?

    Ktoś sie orientuje bo przerabiał już coś takiego? Ile to kosztuje złociszy?

    Karta jest oczywiście zajestrowana na moje nazwisko...

  • 2. Data: 2018-10-27 17:35:27
    Temat: Re: zgubiona karta sim - orange
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-27 o 16:06, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś sie orientuje bo przerabiał już coś takiego? Ile to kosztuje złociszy?
    >
    > Karta jest oczywiście zajestrowana na moje nazwisko...

    Link dla obywateli specjalnej troski:
    https://www.orange.pl/omnibook/instrukcja-samodzieln
    a-wymiana-karty-sim-przez-moj-orange-oferta-na-karte
    #

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-10-27 19:07:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 14:06:47 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy może jedyna opcja to osobista wizyta w salonie Orange?
    >
    > Ktoś sie orientuje bo przerabiał już coś takiego? Ile to kosztuje złociszy?

    Ostatnio mi nju (tez Orange) wymienil za darmo, bo stara nie
    obslugiwala LTE.
    Ale poszedlem do salonu.

    J.

  • 4. Data: 2018-10-28 01:18:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Link dla obywateli specjalnej troski:
    > https://www.orange.pl/omnibook/instrukcja-samodzieln
    a-wymiana-karty-sim-przez-moj-orange-oferta-na-karte
    #

    Dzięki.
    Do salonu trzeba iść, niewiadomo po co. I 20zł zapłacić... no trudno.

  • 5. Data: 2018-10-28 01:18:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ostatnio mi nju (tez Orange) wymienil za darmo, bo stara nie
    > obslugiwala LTE.
    > Ale poszedlem do salonu.

    Piszą że jak nie mam oryginalnej to trzeba 20zł płacić :-(

  • 6. Data: 2018-10-28 09:18:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 01:18, Pszemol pisze:

    > Dzięki.
    > Do salonu trzeba iść, niewiadomo po co. I 20zł zapłacić... no trudno.

    Wiadomo po co.
    Żeby potwierdzić tożsamość osoby uprawnionej do odebrania duplikatu karty.
    Po to, żeby nikt poza właścicielem numeru nie wziął sobie jego karty.
    Teraz jaśniej?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-10-28 12:36:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.10.2018 o 01:18, Pszemol pisze:

    > Piszą że jak nie mam oryginalnej to trzeba 20zł płacić :-(

    teoretycznie mógłbyś zlecić przeniesienie numeru. ale żeby to zrobić
    zdalnie, musialbyś w jakiś sposób odebrać smsa na starą kartę...

    ToMasz

  • 8. Data: 2018-10-28 21:05:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 23:18:38 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Piszą że jak nie mam oryginalnej to trzeba 20zł płacić :-(

    Nie bylo potrzeby okazywania.

    Zawsze mozesz poprosic o kluczyk do telefonu ... rzadkiej marki, bo
    karta w szufladce :-)

    Albo ... pewnie nie bedzie im sie chcialo tych malych literek czytac,
    to wystarczy okazac cokolwiek, byle w dobrych kolorach :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-10-28 21:19:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Wiadomo po co.
    > Żeby potwierdzić tożsamość osoby uprawnionej do odebrania duplikatu karty.
    > Po to, żeby nikt poza właścicielem numeru nie wziął sobie jego karty.
    > Teraz jaśniej?

    Nie, zupełnie nie.
    Karta jest zarejestrowana, wystarczy duplikat wysłać pocztą na mój adres z
    rejestracji.

  • 10. Data: 2018-10-28 21:19:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    > teoretycznie mógłbyś zlecić przeniesienie numeru. ale żeby to zrobić
    > zdalnie, musialbyś w jakiś sposób odebrać smsa na starą kartę...

    Co chyba nie jest możliwe bez karty...