  • 1. Data: 2009-04-10 08:40:44
    Temat: zgubiony sim - orange
    Od: BearBag <c...@g...com>

    witam
    mialem kiedys swietny numer z orange, niestety karta sim zaginela wraz
    ze starym telefonem.
    Z tego sima zostala mi karta z ktorej sie go odrywalo i z wypisanym na
    nim PUKiem. Karta raczej stracila juz waznosc nawet na przychodzace.
    Czy mozna w tej sytuacji jakos odzyskac ten numer i wyrobic nowa karte
    sim na podstawie tylko kodu puk i tej karty ? ile to kosztuje w
    orangu ?

  • 2. Data: 2009-04-10 09:38:27
    Temat: Re: zgubiony sim - orange
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > wypisanym na
    > nim PUKiem. Karta raczej stracila juz waznosc nawet na

    No to za pozno.

    A dzwoniles na ten numer ? Byc moze juz sie nim ktos cieszy ..

    J.

  • 3. Data: 2009-04-10 13:20:56
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A dzwoniles na ten numer ? Byc moze juz sie nim ktos cieszy ..

    nie, zeby w ogole numer wrocil do puli operatora musi minac 6 miesiecy
    od desaktywacji karty, a potem jeszcze pare miesiecy zanim wyprodukuja
    nowy starter itd. Dlatego jeszcze sprobowalbym go odzyskac, moze przy
    okazji wstapie do jakiegos salonu popytac.

  • 4. Data: 2009-04-10 13:36:25
    Od: Mane <m...@w...pl>

    BearBag pisze:

> [...]
    > Czy mozna w tej sytuacji jakos odzyskac ten numer i wyrobic nowa karte
    > sim na podstawie tylko kodu puk i tej karty ? ile to kosztuje w

    Idz do konkurencji i powiedz ze chcesz przniesc :D napewno pomoga :D

  • 5. Data: 2009-04-10 14:14:11
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Idz do konkurencji i powiedz ze chcesz przniesc :D napewno pomoga :D

    to by moglo nawet przejsc gdyby numer byl zarejestrowany, ale nie
    jestem pewien czy jest.

  • 6. Data: 2009-04-10 15:00:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > nie, zeby w ogole numer wrocil do puli operatora musi minac 6 miesiecy
    > od desaktywacji karty, a potem jeszcze pare miesiecy zanim wyprodukuja
    > nowy starter itd.

    Nie muszą produkować, jeśli numer jest wolny to mogą online go dodać
    do karty, którą mają.

    a.

  • 7. Data: 2009-04-10 15:19:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie muszą produkować, jeśli numer jest wolny to mogą online go dodać
    > do karty, którą mają.

    W *rynkowych* prepaidach numer jest raczej nadrukowany na karte SIM

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-04-10 16:42:31
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-04-10 16:14, BearBag pisze:

    > to by moglo nawet przejsc gdyby numer byl zarejestrowany, ale nie
    > jestem pewien czy jest.
    Miałem podobną sytuację tyle, że skradziony fon z simem. Na infolinii
    poradzili żeby udać się do salonu z tym właśnie kawałkiem plastiku, na
    którym jest kod PUK i jakiś numer seryjny (karty czy jakiś), w celu
    rejestracji. Po 1-2 dniach podejść jeszcze raz i złożyć dyspozycję
    wydania nowej karty - koszt 25 PLN.

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 9. Data: 2009-04-10 16:44:23
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-04-10 15:36, Mane pisze:

    > Idz do konkurencji i powiedz ze chcesz przniesc :D napewno pomoga :D
    Jak numer nie zarejestrowany to niewiele chyba zdziałają. A jak
    zarejestrowany (mając kawałek plastiku po wyłamanych SIM-ie można to
    zrobić), to wydanie nowej karty kosztuje w Orange'u 25 PLN, a
    przeniesienie numeru do konkurencji coś koło 60 PLN.