  • 1. Data: 2011-11-12 21:13:04
    Temat: zimowanie moto
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Bry,

    Jestem ciekawy jak przygotowujecie moto do zimowania.
    Ostatni sprzęt po prostu lądował w piwnicy kącie i tyle.
    Tym razem chciałbym jakoś lepiej to ogarnąć.
    Ze akcji mi znanych:

    - mycie,
    - smarowanie łańcucha
    - akumulator,
    - bak do pełna,
    - większe ciśnienie w oponach,
    - odciążenie zawieszenia w miarę możliwości,

    Jakieś własne dodatkowe sposoby?

    --
    _______
    Songoku

  • 2. Data: 2011-11-12 21:27:29
    Temat: Re: zimowanie moto
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-12, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Jestem ciekawy jak przygotowujecie moto do zimowania.
    > Ostatni sprzęt po prostu lądował w piwnicy kącie i tyle.
    > Tym razem chciałbym jakoś lepiej to ogarnąć.

    Te, nie zimuj jeszcze. Moze bedzie jeszcze okazja w tym roku ;-)

    > Ze akcji mi znanych:
    >
    > - mycie,
    > - smarowanie łańcucha
    > - akumulator,
    > - bak do pełna,
    > - większe ciśnienie w oponach,
    > - odciążenie zawieszenia w miarę możliwości,

    Z oponami to bym sie bawil jakbym mial na nich jezdzic 3-4 lata.
    Zawieszenie? Chyba nie ma sensu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-12 21:58:10
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-12 22:27, AZ pisze:

    > Te, nie zimuj jeszcze. Moze bedzie jeszcze okazja w tym roku ;-)

    No u mnie już pozamiatane niestety, moto stoi już wybebeszone bez ECU
    jedyna przejażdżka, która może czekać moją koparkę to wizyta na hamowni,
    strojenie i tym podobne rzeczy :)

    > Z oponami to bym sie bawil jakbym mial na nich jezdzic 3-4 lata.
    > Zawieszenie? Chyba nie ma sensu.

    Póki co też się jeszcze nie bawiłem, ale jak by się dało cytując
    klasyka... ( http://www.youtube.com/watch?v=7PQstnnLscU )

    --
    _______
    Songoku

  • 4. Data: 2011-11-12 23:45:58
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-12 22:58, Songoku pisze:

    > No u mnie już pozamiatane niestety, moto stoi już wybebeszone bez ECU
    > jedyna przejażdżka, która może czekać moją koparkę to wizyta na hamowni,
    > strojenie i tym podobne rzeczy :)

    Spusc troche powietrza z opon i na podnosniki (jak nie masz, to jakies
    kartony pod kola). Moje cacko tez juz stoi wyczyszczone i zimuje a ze do
    wiosny jest sporo czasu na kolejne dodatki i wydumki wiec bede mial
    troche dobrej zabawy ;) Wyniki wyjada z garaga pewnie w kwietniu przy
    dobrej pogodzie.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-11-13 08:45:05
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Songoku wrote:

> [...]
    > - bak do pełna,
    > - większe ciśnienie w oponach,
    > - odciążenie zawieszenia w miarę możliwości,

    - w gaźnikowych podobno spuścić paliwo z komór
    - zatkać wydech, żeby wilgoć albo myszy nie wlazły :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 6. Data: 2011-11-13 09:38:18
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-13 00:45, marider pisze:

> [...]
    > wiosny jest sporo czasu na kolejne dodatki i wydumki wiec bede mial
    > troche dobrej zabawy ;) Wyniki wyjada z garaga pewnie w kwietniu przy

    Pochwal się jak już będzie efekt końcowy :)

    Jeśli o mnie chodzi to w planach są tylko jakieś praktyczne dodatki w
    stylu wyższej szyby, crash padów no i może jakiś auspuff jak kasa będzie...

    --
    _______
    Songoku

  • 7. Data: 2011-11-13 09:41:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Jeśli o mnie chodzi to w planach są tylko jakieś praktyczne dodatki w
    > stylu wyższej szyby, crash padów no i może jakiś auspuff jak kasa będzie...

    Chcesz ten ladny motocykl zeszpecic wyzsza szyba? Fuj...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-11-13 10:41:08
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-13 10:38, Songoku pisze:

    > Pochwal się jak już będzie efekt końcowy :)

    Spox, na razie doszly podnozki Gillesa i druga kompletna glowica jest w
    drodze na podmiane (port job u "speca" sie zrobi zima, wynik moze byc
    ciekawy). Zastanawiam sie nad QS Translogic'a, kompletem stelazy i
    kufrow Givi (lub Kappa, stelaze juz mam tylko musi mi znajomek je
    zmodyfikowac na mocowaniach, pospawac i pomalowac zeby wygladalo),
    podgrzewane manetki no i pewnie cos mi jeszcze do glowy przyjdzie (moze
    cos do aerografu). Z reszta, dodatki zawsze mozna pozniej pozdejmowac i
    wrocic do OEM zestawu.

    > Jeśli o mnie chodzi to w planach są tylko jakieś praktyczne dodatki w
    > stylu wyższej szyby, crash padów no i może jakiś auspuff jak kasa będzie...

    Szyba (wyzsza czy z garbem), crashpady i tlumik to "Stage 1", u mnie juz
    bedzie hmmm... Stage 3? Ale na cos w koncu trzeba wydawac ciezko
    zarobione dudki wiec co mi szkodzi ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-11-13 10:44:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > podgrzewane manetki no i pewnie cos mi jeszcze do glowy przyjdzie (moze
    > cos do aerografu). Z reszta, dodatki zawsze mozna pozniej pozdejmowac i

    Robisz turystyka z R1?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-11-13 11:30:48
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-13 09:45, Piotr Kompa pisze:

    > - w gaźnikowych podobno spuścić paliwo z komór
    > - zatkać wydech, żeby wilgoć albo myszy nie wlazły :)

    Dzięki:)
    O myszach zapomniałem, ale gdzie ja mam te gaźniki? Może ktoś pomóc ;)
    --
    _______
    Songoku