  • 1. Data: 2019-03-14 01:08:49
    Temat: złazi klar :/
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nie wiem czym zawiniłem. Być może malowanych aut nie powinno się już
    myć kercherem? W każdym razie klar złazi zaraza.

    Chciałbym pomalować tylko łuki nad drzwiami i tylne błotniki
    Jaka powinna być cena (kolor LB3Y, Polska B, ściana wschodnia)?

    http://piterpro.private.pl/img/pastuch_klar_schodzi.
    jpg

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-03-14 10:36:54
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Nie ma to nic wspolnego z myciem tylko z parkowaniem na sloncu. Bardzo popularny
    problem np. w slonecznej Australii, chyba co 5ty samochod parkowany calymi dniami na
    stacji kolejowej tak wyglada :)

  • 3. Data: 2019-03-14 11:25:30
    Temat: Re: złazi klar :/
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 10:36, Iguan_007 pisze:
    > Nie ma to nic wspolnego z myciem tylko z parkowaniem na sloncu. Bardzo popularny
    problem np. w slonecznej Australii, chyba co 5ty samochod parkowany calymi dniami na
    stacji kolejowej tak wyglada :)

    Kolor też ma znaczenie. Czerwony "linieje" najczęściej.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 4. Data: 2019-03-14 12:19:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-14 o 01:08, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Chciałbym pomalować tylko łuki nad drzwiami i tylne błotniki
    > Jaka powinna być cena (kolor LB3Y, Polska B, ściana wschodnia)?

    Trzeba uważać przy myciu myjką - nie wolno używać końcówki strumieniowej
    - albo wachlarz albo rotacyjna.
    Swoją drogą do mycia polecają minimum ciśnienie 140 bar, te marketowe
    mają zwykle ok. 70. I trzeba uważać na etykiety, bo wywalają informacje,
    że 130, a małym drukiem, że to ciśnienie maksymalne, a nominalne to 70.
    Generalnie mam marketową myjkę i kiepsko myje - wolę szczotką z
    dozownikiem szamponu zakładaną na węża.
    Więc jeśli masz słabą myjkę to nie ma obaw :-)
    T.

  • 5. Data: 2019-03-15 22:40:28
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 14-03-2019 o 01:08, PiteR pisze:

    > Nie wiem czym zawiniłem. Być może malowanych aut nie powinno się już
    > myć kercherem? W każdym razie klar złazi zaraza.

    Przyczyny mogą być różne. Jedną z nich jest to, że pojazd był źle
    pomalowany. Jak się pomaluje lakierem, to nie można zbyt długo czekać z
    wysychaniem, bo wtedy klar się nie trzyma.

  • 6. Data: 2019-03-16 20:20:43
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Przyczyny mogą być różne. Jedną z nich jest to, że pojazd był źle
    > pomalowany. Jak się pomaluje lakierem, to nie można zbyt długo czekać z
    > wysychaniem, bo wtedy klar się nie trzyma.

    Dokładnie. To się musi związać chemicznie.

  • 7. Data: 2019-03-24 22:15:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** szod pisze tak:

    > Przyczyny mogą być różne. Jedną z nich jest to, że pojazd był źle
    > pomalowany.

    raczej tak

    > Jak się pomaluje lakierem, to nie można zbyt długo
    > czekać z wysychaniem, bo wtedy klar się nie trzyma.

    no dobra chłopy a ile to mnie będzie kosztować pi x oko?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2019-03-24 23:01:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakas reakcja chemiczna zachodzi?

  • 9. Data: 2019-03-25 11:16:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > no dobra chłopy a ile to mnie będzie kosztować pi x oko?

    U garazowego malarza z 1000-1500zl, w highendowej lakierni z 5x tyle.

    Pzdr

  • 10. Data: 2019-03-27 21:33:48
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    A nie?