  • 1. Data: 2014-10-28 21:33:59
    Temat: źle się jeździ
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Na codzień jeżdzę na zmianę sześcioma samochodami Dukato stare, Dukato
    nowe, Fiorino diesle i Punto, Golf2, Passat B5 benzyna więc mam je
    zakodowane powiedzmy i mam porównanie.

    No i szukam przyczyny dlaczego mi się źle jeżdzi passatem. Nie trafiam
    idealnie w zmianę biegów.

    Zapominam go, odduczam się, mało nim jeżdzę, źle ustawiony fotel, luz
    linki gazu, nieliniowa przepustnica, fałszywe powietrze, duży skok
    gazu, krótka skrzynia, mały silnik, ciężki samochód?

    Dałem sie karnąć i obserwowałem trzech kierowców i też im biegi "haczą"

    wtf

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-10-29 08:15:25
    Temat: Re: źle się jeździ
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    PiteR pisze:
> [...]
    > gazu, krótka skrzynia, mały silnik, ciężki samochód?
    >
    > Dałem sie karnąć i obserwowałem trzech kierowców i też im biegi "haczą"

    Zawsze tak było? Może ten typ tak ma?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html