  • 1. Data: 2014-10-28 21:38:47
    Temat: źle się jeździ
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2014-10-29 08:15:21
    Temat: Re: źle się jeździ
    Od: AlexY <a...@i...pl>

  • 3. Data: 2014-10-29 17:36:17
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-29 08:15, AlexY pisze:

  • 4. Data: 2014-10-29 19:14:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JK pisze:
    > W dniu 2014-10-29 08:15, AlexY pisze:
    >> PiteR pisze:
    >>> ups :)
    >>>
    >>> pomyliłem grupy
    >>
    >> I nie mogę zrobić cancel post?
    >>

    > No to spróbuj zrobić.

    Anulowałem, poza archiwum googli nie powinna już być widoczna.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 5. Data: 2014-10-29 19:48:05
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-29 19:14, AlexY pisze:

    > Anulowałem, poza archiwum googli nie powinna już być widoczna.

    Chodzi ci o post z 8:15?
    Jeśli tak, to nie za bardzo wyszedł ten cancel.
    Bo ja go wciąż widzę i nie korzystam z google tylko, jak spora część
    grupowiczów, z eternal-september. A on nie obsługuje cancel.

    JK

  • 6. Data: 2014-10-29 19:50:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > I nie mogę zrobić cancel post?

    no nie, bo jeśli pobieram przez jeden serwer a wysyłam przez drugi to
    na tym serwerze od wysyłki nie mam w ogóle profilu w newsreaderze :)

    Szybko więc pobrałem tylko tę grupę przez news.neostrada.pl
    jednakowoż dostałem czarną polewkę że cancel to yy i goodbye :)

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-10-29 20:09:48
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JK pisze:
    > W dniu 2014-10-29 19:14, AlexY pisze:
    [..]

    > Chodzi ci o post z 8:15?
    > Jeśli tak, to nie za bardzo wyszedł ten cancel.
    > Bo ja go wciąż widzę i nie korzystam z google tylko, jak spora część
    > grupowiczów, z eternal-september. A on nie obsługuje cancel.

    Coś jest o cancel-lock ale nie kumam tego. Wedle mojego rozumienia u
    siebie nie kasują ale powinno kasować w reszcie sieci.

  • 8. Data: 2014-10-30 00:23:06
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-29 20:09, AlexY pisze:
    > [..]

    > Coś jest o cancel-lock ale nie kumam tego. Wedle mojego rozumienia u
    > siebie nie kasują ale powinno kasować w reszcie sieci.

    Kiedyś to działało, ale teraz coraz mniej serwerów news.