  • 1. Data: 2015-03-02 12:30:43
    Temat: zmiana internetu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to chyba oczywiste, że decyzje integracyjne po są niepodważalne i jedynie
    słuszne...

    jest taka sytuacja, jest po jakiś blok z neanet... wszystko skumplone
    po/eu...

    oferta wydląda jakby była ofertą dla pederastów:
    http://nea.net.pl/oferta/internet/

    no i administracja domu informuje, że nie ma możliwości "dopuszczenia"
    alternatywnego ISP...

    pytanie: co można zrobić?

    tak wygląda oferta konkurencji:
    http://www.domtel.com.pl/promocja-optical-internet-p
    lus.html

    Co można zrobić?

  • 2. Data: 2015-03-02 12:45:17
    Temat: Re: zmiana internetu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Mar 2015, identyfikator: 20040501 wrote:

    > no i administracja domu

    Kim jesteś dla tej "administracji"?
    Od tego trochę zależy istnienie opcji działania.
    "Właściciel może więcej" (a lokator tylko poprzez nacisk
    na właściciela).

    > informuje, że nie ma możliwości "dopuszczenia"
    > alternatywnego ISP...
    >
    > pytanie: co można zrobić?

    Hm...
    Zwrócić się "alternatywnego ISP" który ma status operatora?
    Oni już będą wiedzieli jak obsługiwać art.648 KC.
    "i inne podobne urządzenia" (jakby kto pytał).
    Pytałeś tę "konkurencję" co oni na to?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-03-02 13:49:01
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    nie no interesuje mnie z punktu widzenia właściciela tego lokalu...

    konkurencja mówi, że coś tam - nie załapałem bo coś ściemniali...
    chyba,że nie dają im zamontować infrastruktury...

  • 4. Data: 2015-03-02 15:03:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 13:49, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > nie no interesuje mnie z punktu widzenia właściciela tego lokalu...
    >
    > konkurencja mówi, że coś tam - nie załapałem bo coś ściemniali...
    > chyba,że nie dają im zamontować infrastruktury...

    Człowiek Ci odpisuje jak komuś rozumnemu ;) a Ty dalej bełkoczesz.
    Spróbuj napisać rzeczowo, o co chodzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-03-02 15:13:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    tu chyba jest wszystko jasne, chyba, że Ktoś przeszedł szkolenie po/eu na
    elitę tego systemu [R]... to jedno, drugie to to, że nie mogę pisać
    konkretnie (cokolwiek miało by to znaczyć) ze względu na techniki podjazowe
    elit po/eu na dzisiejszym wolnym zjednoczonym globalnym rynku wspólnoty
    eurpopejskiej [R]...

    więc (trudne wiem) na TEMAT proszę!