  • 1. Data: 2017-10-23 23:46:03
    Temat: zmutowanymi kciukami
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    "To neuroplemię widzimy każdego dnia: karki pochylone, śmieją się do
    siebie, wirtuozersko stukają zmutowanymi kciukami w klawiaturki.
    Nie pogadasz. Żyją gdzie indziej. We własnych światach."

    zmutowanymi hehe tego słowa mi brakowało ;)

    http://tinyurl.com/yd6zc2m6

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-11-01 07:35:36
    Temat: Re: zmutowanymi kciukami
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-10-23 o 23:46, PiteR pisze:
    > "To neuroplemię widzimy każdego dnia: karki pochylone, śmieją się do
    > siebie, wirtuozersko stukają zmutowanymi kciukami w klawiaturki.
    > Nie pogadasz. Żyją gdzie indziej. We własnych światach."
    Jaki to ma związek z tą grupą baranie?

  • 3. Data: 2017-11-02 01:02:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jawi pisze tak:

    > Jaki to ma związek z tą grupą baranie?

    Duży procent grupowiczów pewnie się lampi w ekranik częściej niż inni
    wyglądając z boku jak debil. To taka zachęta do samodoskonalenia.

    Rzucam palenie, biegam, zdrowo się odżywiam, nie wyglądam jak debil
    śmiejący się do ekraniku za 4tys zł.

    --
    Piotrek

    Mind the gap

  • 4. Data: 2017-11-02 10:37:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 01:02, PiteR pisze:

> [...]
    > wyglądając z boku jak debil. To taka zachęta do samodoskonalenia.
    >
    > Rzucam palenie, biegam, zdrowo się odżywiam, nie wyglądam jak debil

    Ale pytanie było jaki to ma związek z tą grupą [...]?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/