  • 1. Data: 2019-11-06 21:21:46
    Temat: znów BMW
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-d
    wulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodni
    ku/

    Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-11-06 22:16:04
    Temat: Re: znów BMW
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jaguary nie lepsze:
    www.fakt.pl/wydarzenia/polska/poznan/poznan-27-letni
    a-kobiete-potracil-jaguar-35-letni-kierowca-zlozyl-z
    eznania-w/cx6dtz1

  • 3. Data: 2019-11-07 17:01:10
    Od: p...@g...com

    Przejście dla pieszych to nie chodnik. Jak cie auto goni po chodniku to albo czubek
    albo zamach :-) szare bmw rejestracja wpi (reszta do znalezienia na fejsie) ja bym
    tym autem jakiś czas nie jeździł albo pożyczył np teściowej :-)

  • 4. Data: 2019-11-07 17:02:10
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
    > https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-d
    wulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodni
    ku/

    > Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

    Mnie kiedyś prawie po stopach przejechał cierpiarz, który stał drugi w
    kolejce do prawoskrętu, ale nie chciało mu się czekać, więc skracał
    drogę chodnikiem. Mówiąc kolokwialnie "jebłem" mu w lusterko - pan
    wyskoczył z taryfy jak oparzony z pyskiem do mnie. Zaproponowałem zatem
    przywołanie policji, której to służbie pan kieroffca opowie, jak to
    pieszy potrącił jego samochód na chodniku... Jakoś nie bardzo chciał... :-)
    T.

  • 5. Data: 2019-11-10 17:40:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
    > https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-d
    wulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodni
    ku/

    > Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

    Mało prawdopodobne że to fejk. Taki jest stan umysłu, taka marka, nawet
    po wypadku na Sokratesa, BMW Polska na facebooku reklamowała podobne
    kolorystycznie z tekstem "w kolorach jesieni"
    Tak, niech ludzie padają na drogach jak liście z drzew bo BMW jedzie..

    A tu kolejny wymysł BMW ściganie się z pociągiem:

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bmw-po-krytycz
    nych-komentarzach-usuwa-spot-z-samochodem-scigajacym
    -sie-z-pociagiem-to-wymyslony-fikcyjny-swiat-wideo

    Marka namawiająca do agresywnych zachowań... Jakaś inna tak robi?

    PS. wczoraj sobie jadę, zwężka, znak/tablica jazdy na zamek, ładna jazda
    na zamek, ale za mną koleś z wioski w swoim BMW oczywiście się wpierdala
    przed auto przed które ja miałem wskoczyć i jedzie wciska się mi w bok
    twardo nawet nie patrząc w moją stronę.
    Nienawidzę BMW.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2019-11-10 20:02:15
    Od: p...@g...com

    Czyli wraca pozycjonowanie BMW jako auta dla aroganckich prymitywów.

    To pewnie przypadek ale dziś jadę sobie i widzę X5 stojące na ścieżce rowerowej na
    awaryjnych. Włączam kierunek i mijam a ten kołek nagle rusza ;-)

    Radość z jazdy a wszystkim innym chwd ;-)

  • 7. Data: 2019-11-11 11:00:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-10 o 20:02, p...@g...com pisze:
    > Czyli wraca pozycjonowanie BMW jako auta dla aroganckich prymitywów.

    A czy kiedykolwiek to odeszło?
    Raczej to się nasiliło na ulicach jak i samych spotach reklamowych jak
    widać.

    > To pewnie przypadek ale dziś jadę sobie i widzę X5 stojące na ścieżce rowerowej na
    awaryjnych. Włączam kierunek i mijam a ten kołek nagle rusza ;-)

    oj tam przypadek... nie oszukuj Siebie bo to do niczego dobrego nie
    doprowadzi.

    > Radość z jazdy a wszystkim innym chwd ;-)

    I takie hasło na głównej myślę w pełni odzwierciedlało by rzeczywistość.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2019-11-11 19:49:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24318038,bmw
    -wjechalo-na-pasy-dla-pieszych-nie-zyja-matka-z-cork
    a.html

  • 9. Data: 2019-11-11 21:30:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 19:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24318038,bmw
    -wjechalo-na-pasy-dla-pieszych-nie-zyja-matka-z-cork
    a.html

    Już nawet gazety nie mają poszanowania dla tej marki - w tytule "bmw" z
    małych liter. Ciekawe z czym się ścigał? Pociągiem? Tramwajem?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2019-11-11 21:48:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 19:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24318038,bmw
    -wjechalo-na-pasy-dla-pieszych-nie-zyja-matka-z-cork
    a.html

    PS. tak czytam wypowiedzi pod artykułem i jeden prenumerator napisał:
    "DLACZEGO w PL wszyscy muszą iść do aresztu? Naprawdę rozumiem
    zabójstwo, oszustwa finansowe, terroryzm ale tutaj? Wszystkich
    oskarżonych aresztujemy. Nawet jeśli było to nieumyslne działanie (ale z
    umyslnym łamaniem przepisów) ten kierowca przecież celowo nie chciał zabić""

    Nie prenumeruję, więc tam odpowiedzieć nie mogę.

    Ale no cóż, pewnie dlatego że to jest POLSKA i życie pieszego jest tak
    niewiele warte dla Państwa Polskiego, że z reguły wypuszcza się na
    wolność a czasami aresztuje.. czasami.
    Tymczasem w Niemczech ścigających się po mieście skazali na dożywocie:
    "Kto siada za kierownicą samochodu mającego setki koni mechanicznych i z
    wyjącym silnikiem rusza na dzikie polowanie, ten wie, co czyni. Nie ma
    znaczenia, że chce zabić umyślnie czy nie. Liczy się ze śmiertelnym
    przebiegiem, to zupełnie wystarcza" - czytamy w "Die Welt".
    W rękach tych młodych ludzi samochód jest bronią. Kto nią zabija,
    posługuje się 'środkiem niebezpiecznym dla ogółu', jak mówią prawnicy,
    co jest atrybutem morderstwa"

    i kolejny artykuł z Niemiec:

    "Dożywocie dla sprawcy wypadku. Sąd uznał go za mordercę"
    "..24-letni wówczas mężczyzna ukradł w Hamburgu taksówkę, po czym,
    uciekając przed policją, doprowadził do czołowego zderzenia, w którym
    zginęła jedna osoba, a dwie zostały ciężko ranne.

    Mężczyzna prowadząc pojazd był pijany, nie miał też prawa jazdy.
    Uciekając przez centrum Hamburga jechał momentami z prędkością ponad 150
    km/h. Mężczyzna prowadził samochód pod prąd i nie zatrzymywał się na
    światłach. Gdy doszło do zderzenia z innym samochodem, na liczniku miał
    co najmniej 130 km/h. Sąd w Hamburgu skazał sprawcę za zabójstwo oraz
    podwójne usiłowanie zabójstwa. Sąd uznał, że mężczyzna, prowadząc
    samochód w ten sposób, musiał liczyć się z tym, że zabije innych.
    Skazano go na dożywotnie więzienie."

    Także ten tego... trochę nam brakuje do właściwego wymierzania kary za
    zapierdalanie po mieście i zabijanie ludzi co ostatnio ma miejsce w Polsce.

    --
    Irokez