  • 1. Data: 2020-03-20 23:27:34
    Temat: zobojętnienie po lutowaniu
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    temat bardziej elektrodowy niż elektroniczny, ale sedno powinno pasowac

    właśnie zobaczyłem jak wygląda czteroletnia lodówka od tyłu,

    https://ibb.co/4pGXZ4Z

    a ze wstawiam nową, inną gabarytowo to zastanawiałem się czy jest sens
    czymś psiknąć żeby pokrzyżować producentowi plany zmuszenia mnie do
    nabycia nowej wcześniej niż by to wynikało z samoistnego zużycia kompresora

    bo co jak co ale ilość korozji w okolicach lutu kapilary jak na
    czteroletnia lodówkę w relatywnie suchym pomieszczeniu dosyć mnie dziwi
    a przekroje tam tak niewielkie ze chyba warto o nie zadbać?

    no chyba ze panikuje i tttm?

  • 2. Data: 2020-03-21 01:52:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jest korozją atmosferyczna że utleniacza jest do oporu. Wszystko co miało
    przereagowac przereagowało i reakcja chemiczna ustala. Umyj woda z mydłem i nie
    będzie widoku psuło.