Uwaga: Twoje zapytanie jest zbyt ogólne. Liczba znalezionych ogłoszeń jest bardzo duża. Proponujemy użycie wyszukiwania zaawansowanego lub określenie większej liczby parametrów.
Szukana fraza: Autor: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
Znaleziono: 2000 wiadomości
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 16:34:31 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 18:22:44 +0200, MAR napisał(a): > On Mon, 26 Jul 2010 14:34:05 +0200, Piotr M wrote: >> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 20:12:25 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:20:41 +0200, Piotr M napisał(a): > > Gdybym wiedział, że mnie obciążą kosztami, to bym go nie oddawał i > naprawił ten kabel. No jeszcze żeby ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 20:16:56 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 20:02:07 +0200, ToMasz napisał(a): > Piotr M pisze: >> Witam. >> >> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a >> ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 20:18:42 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:07:40 +0200, Piotr M napisał(a): >> >> Jesteś obciążony kosztami, bo gwarancja NIE jest uwzględniona. Łapiesz >> różnicę? > > A ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 20:21:20 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:12:00 +0200, Piotr M napisał(a): > Tak, dlatego traktuje to w kategorii pecha swojego, a napisałem tu w > charakterze podzielnia się historyjką. > ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 20:25:30 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:17:01 +0200, Piotr M napisał(a): > Dnia 26-07-2010 o 21:47:36 Smagic <s...@g...com> napisał(a): > >> Tak na szybko to myślę, że ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-26 20:26:40 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a): >> > :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczątami ze > sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzą ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-27 08:43:43 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia 27 Jul 2010 10:33:23 +0200, januszek napisał(a): > Piotr M napisa?(a): > >> Oczywiście że nie. Istnieją wady produkcyjne lub złe rozwiązania >> ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-27 11:08:24 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Tue, 27 Jul 2010 12:56:32 +0200, Piotr M napisał(a): > > Popełniłem błąd, że nie sprawdziłem czy zapisali numer seryjny zasilacza > na "Przyjęciu ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
2010-07-27 22:42:52 autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:20:27 +0200, Przemysław Ryk napisał(a): > > Szkoda tylko, że normalnie i wprost się nie mówi, że opłata pokrywa koszty > transportu i sprawdzenia ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet